مبل شنی تخت شو اینتکس

مبل شنی تخت شو اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تخت خواب شو اینتکس از محصولات زیبا و بسیار نرمشرکت معروف اینتکس بوده و دارای طراحی و رنگی زیبا می باشد. جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده و درون آن از فیبر های بسیار نرم پر شده است.

مبل شنی تخت شو اینتکس بسیار زیبا و مقاوم ساخته شده که در زمان ورود به بازار  طرفداران ومشتریان زیادی را جذب خود کرده است.  طراحی این مبل شنیبه این شکبل است که شما آن را می تون جمع کرده و تبدیل به مبل کنید و شب ها بند های آن را باز کرده و خوابی آرام و لذت بخش را تجربه کنید. رنگ این محصول بنفش بوده که بسیار این مبل شنی را زیبا تر و چشم نواز تر کرده است. جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد واین محصول به صورتی دقیق و حرفه ای ساخته شده که در کنار نرم بودن وحس آرامشی کهبا استفاده این محصول تجربه خواهید کرد، بسیار مقاوم بوده است. همچنین وزن این محصول8.8 کیلو گرم بوده و شما به آسانی می توان آن را حمل و یا جا به جا کنید. قابل ذکر بوده که ابعاد این مبل برای جا دادن آن در مکان هایی نظیر اتاق خواب به این صورت می باشد: طول: 190 سانتی متر، عرض : 140 سانتی متر، ارتفاع : 90 سانتی متر بوده است. همچنین این محصول تحمل وزنی نظیر 150 کیلو گرم را خواهد داشت و کسانی که وزنشان از این حد بیشر به هیچ وجه از این محصول استفاده نکنند زیرا موجب کاهش طول عمر این محصول می شوند.

طول 190 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنه بنفش
جنس بدنهپلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...