مبل شنی تخت خواب شو

MBl-55651

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تخت خواب شو از محصولات زیبا و شیک برند اینتکس می باشد که قابلیت دو کاره بودن را دارد. برای مثال شما می توانید از این محصول صبح ها به عنوان مبل و شب ها به عنوان تخت از آن استفاده بکنید.

مبل شنی تخت خواب شو از محصولات منحصر بفرد و جذاب شرکت نام آشنای اینتکس می باشد که به غیر از مبل، شما می توانید از آن به صورت تخت هم استفاده کنید. طراحی این محصول بقدری خاص و جدید خلق شده که بدون شک خرید آن در هر منزلی باعث ناب تر شدن دکوراسیون آن منزل می شود. برای مثال شما در روز ها می توانید از این محصول به عنوان مبل، و در شب ها به عنوان تخت از این مبل شنی ارزشمند استفاده کنید. این کالا دارای رنگ بندی های مختلفی می باشد و نسبت به سلیقه و علایق شما می توانید رنگ به خصوص خود را خریداری نمایید. جنس بدنه این محصول از مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد و قابل ذکر است که تمام نکات طراحی و جنس این محصول بر طبق استاندارد های جهانی و بین المللی ساخته شده و قطعا از خرید آن پشیمان نخواهید شد. وزن این محصول 8 کیلو گرم بوده و و به آسانی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد. همچنین تحمل این کالا 280 کیلو گرم بوده و به هیچ وجه وسایل و یا افرادی که وزنشان از حداکثر این محصول بیشتر است بر روی آن نگذارید و یا ننشینند. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس این کالا را سفارش و در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

طول 140 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
جنس رویه پارچه مخملی
جنس بخش کناری پارچه مخملی
مواد داخلی مبل  یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 نرم و راحت
 قابلیت شستشو توسط
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...