مبل شنی بزرگ مخصوص بزرگسالان

MBL-073

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ مخصوص بزرگسالان یکی از کالاهای منحصر به فرد و ارزان سنتر اینتکس می باشد که به تازگی وارد بازار جهانی ایران شده است . شما خریداران می توانید آن را به راحتی از سایت معتبر اینتکس خریداری کرده .

مبل شنی بزرگ مخصوص بزرگسالان محصولی عالی همراه با قیمت مناسب از پر فوش ترین محصولات اینتکس به شمار می رود . این کالا با توجه به ابعاد و ارتفاعی که دارد قابل استفاده در محیط های خانگی و اداری می باشد و علاوه بر این با توجه به بزرگی که دارد می توانید از آن برای تماشای تلویزیون ، کتاب خواندن و استراحت های طولانی  و دیگر استفاده های روزمره خود استفاده کنید . این مبل شنی از بدو ورود به بازار مورد پسند نوجوانان و بزرگسالان قرار گرفته و تا به امروز فروش چشمگیری داشته است . علاوه بر این با توجه به انعطاف پذیری بالایی که دارد سبب خستگی و درد های احتمالی شما در نشستن های بلند مدت نمی شود و آرامش را برای شما فراهم می سازد . این محصول برخلاف ابعاد بزرگی که دارد بسیار سبک بوده و به راحتی قابل جا به جایی در هر مکانی می باشد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به مواد داخلی که دارد اشاره کرد . داخل این مبل شنی از فوم خرد شده پر شده است که بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد که میتوانید با خیالی آسوده سالیان سال استفاده کرده . همچنین این محصول دارای 2 سال ضمانت می باشد که نمایندگی اینتکس در اختیار خریداران قرار داده است که تضمینی بر کیفیت این مبل شنی می باشد . علاوه بر این با زیپی که در زیر آن قرار گرفته است می توان رویه این محصول را از آستر جدا کرده و به راحتی با مواد شوینده و حتی ماشین لباس شویی آن را به آسانی شستشو دهید . شما خریداران می توانید این مبل شنی بزرگسال را از سایت سنتر اینتکس خریداری نمایید . 

 نوع  خانگی و اداری
 طول 140 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع  80 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی ضد تعریق
 مواد داخلی  یونولیت خرد شده
 تحمل وزن150 کیلو گرم 
 ضمانت 2 سال
 کد محصول MBL-073

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...