مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس

MBl-55714

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
2,440,000
2,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس با دارا بودن بدنه ای مخملی و نرم و لطیف گزینه مناسبی براس استراحت بزرگسالان می باشد . قرار دادن موادی منعطف در داخل این مبل شنی ، شکل گیری آسان را با بدن شما میسر نموده و راحتی آن را افزایش داده است . وزن آن اندک و به سادگی قابل حمل بوده و قادر است تا وزن بالایی را تحمل نماید . خرید مبل شنی در انواع رنگ ها به صورت حضوری و اینترنتی از طریق نمایندگی اینتکس و از سراسر کشور امکان پذیر می باشد .

مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس در انواع رنگ های شیک و خاص تولید شده است . این محصول که مناسب استفاده افراد بزرگسال بوده ، از بدنه ای نرم و منعطف برخوردار می باشد که سطح آن با پارچه ای از جنس مخمل پوشیده شده است که در حین جا به جایی و استفاده دچار خوردگی یا ساییدگی نخواهد شد . با جدا نمودن این پارچه مخمل از بدنه محصول با استفاده از مواد شوینده قادر به شستشوی آن خواهید بود . یکی از ویژگی های محبوب این مبل شنی ، انعطاف پذیری بینظیر آن می باشد که با حالت نشستن شما به خوبی شکل گرفته و قالبی متناسب با فرم بدن شما به دست خواهد آورد . قرار دادن یک تکیه گاه استاندارد برای این مبل شنی شما را از درد های عضلانی در ناحیه پشت بدن مصون داشته و امکان استراحت بر روی این مبل شنی را به مدت طولانی برای شما میسر می نماید . همچنین در صورت لزوم می توانید با تخلیه و تعویض مواد داخلی این محصول و یا تغییر حجم آن ، این مبل شنی را متناسب با سلیقه خود فرم دهید . با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این محصول از طول عمر مطلوبی برخوردار بوده و نیز دارای تحمل وزن 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد . وزن 5 کیلو گرمی آن حمل و نقل آن را سهل نموده و با کم ترین صرف انرژی قادر به جا به جایی آن خواهید بود . برای خریداری این مبل شنی در رنگ مورد علاقه خود می توانید به صورت اینترنتی اقدام به سفارش نموده و یا به صورت حضوری و با مراجعه به فروشگاه بزرگ اینتکس و پس از بررسی کیفیت محصول ، آن را به همراه ضمانت نامه دو ساله دریافت نمایید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی بزرگسال یک نفره اینتکس با کیفیت ترین محصولی است که با طراحی خاص در اختیار افراد قرار می گیرد و می تواند برای استراحت آن ها مفید باشد. مبل شنی که درون آن پر شده از مواد است که توانایی ایجاد محصولی منعطف را دارد و می تواند به حالت های مختلف استفاده شود. محصول مورد نظر به دو صورت استفاده می شود و برای افراد کارایی دارد. طراحی این محصول سبب ایجاد وسیله ای کاربردی با رویه طبی شده است تا بتوان از آن در حالت نشسته استفاده کرد و با آن نهایت استفاده را به عمل آورد. همچنین این محصول قادر به ایجاد فضایی کاربردی برای استفاده در تایم طولانی است و برای اشخاصی که محصولی قابل حمل می خواهند مناسب می باشد. از این رو توانایی داشتن قابلیت های مختلف را دارد. چنین محصولی می تواند نسل جدید محصولات طبی را شامل شود و دارای ویژگی های منحصر به فرد باشد.

طراحی مناسب و استاندارد

یکی دیگر از وجه تمایز های این مبل شنی شده، طراحی مدرن آن است. در طراحی و ساخت این محصول سعی بر این بوده که یک کالا با کیفیت فوق العاده و با ظاهری شیک تولید شده و به دست مصرف کنندگان برسد. شما از این مبل شنی می توانید هنگام تماشای تلویزیون، کار با لپ تاپ، بازی با گیم نت استفاده کرد و همچنین میتوان در هنگام نیاز بر روی آن دراز هم کشید و به استراحت پرداخت و لحظات خوشی را سپری کرد. یکی دیگر از نکته های مهمی که در خصوص این کالا حائز اهمیت بوده، این است که این مبل شنی از انعطاف و فرم پذیری بالایی برخوردار بوده و پس از هر بار نشستن و استفاده از این محصول حالت راحت تری به خود گرفته و طی استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان دچار افت کیفیت و یا بدن درد نمی شود.

جنس رویه و قابل شست و شو بودن آن

پارچه ای که در تولید این محصول استفاده شده ، از جنس با کیفیت و درجه یک بوده که از نظر دوام و طول عمر و همچنین زیبایی در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب است، از این رو شما می توانید با تهیه این محصول خیال تان را از بابت طول عمر و جنس بدنه آن، راحت کنید. این نوع پارچه دیر تر کثیف می شود و اگر روی آن را آلودگی یا کثیفی بگیرد، شما به راحتی می توانید با استفاده از یک دستمال نمناک این کالا را کاملا تمیز و پاکسازی کرده و یا رویه آن را جدا کرده و به صورت جداگانه شست و شو دهید.

کیفیت دوخت پارچه و نحوه سفارش محصول 

این مبل شنی از طریق بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته شده که در صورت فشار وزن و ضربه، به هیچ عنوان دچار پارگی و آسیب نخواهد شد و به همین دلیل دارای طول عمر طولانی نیز می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس این محصول را با ضمانت نامه معتبر 2 ساله تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...