مبل شنی بزرگسال دو نفره اینتکس

mbl-1046

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,550,000
2,695,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال دو نفره اینتکس را میتوانید از نمایندگی مرکزی اینتکس آن را خریداری نمایید . هم چنین کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول هم از مزایای خوب این مبل شنی به شمار می رود .

مبل شنی بزرگسال دو نفره اینتکس یکی دیگر از مبل های شنی با کیفیتی است که مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال می باشد و دارای تحمل وزنی بالایی میباشد . این کالا به گونه ای طراحی شده که ساختاری شبیه به کاناپه های راحتی داشته و بسیار نرم و راحت می باشد که میتواند محلی مناسب برای استراحت شما میباشد . هم چنین این محصول دارای قسمتی به عنوان تکیه گاه دارد که به راحتی افراد می توانند بر روی این قسمت تکیه داده و ارگونومی استانداردی را در هنگام نشستن به بدن خود ببخشند . هم چنین شما قادر خواهید بود تا رنگ دلخواه خودتان را هم سفارش دهید زیبایی مدرنی را برای منازل خود فراهم سازید . داشتن رویه ای مقاوم ، محتویات داخلی نرم و راحت و هم چنین قابلیت تعویض آن ها هم از دیگر خصوصیاتی است که این محصول را در مقایسه با مبل های شنی دیگر ممتاز کرده است .جهت سفارش و تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن هم اکنون می توانید این کالا را از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...