مبل شنی بزرگسال دو تکه

mbl-1027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال دو تکه نمونه ای دیگر از مبل های تولید شده از نمایندگی سنتر اینتکس می باشد که با طراحی و ارگونومی متفاوتی که دارد به فروش بالایی دست یافته است و همراه با یک ضمانت 2 ساله برای جلب رضایت بیشتر شما خریداران عرضه می شود .

مبل شنی بزرگسال دو تکه ، محصولی فوق العاده زیبا و با دوام ، به واسطه ساختار بی نظیری که دارد به فروش ویژه ای دست یافته است . از این کالا می توانید در محیط های خانگی ، اداری ، اتاق خواب ها و همچنین مغازه نیز استفاده نمایید و به استراحت بپردازید ، همچنین هنگام تماشای تلویزیون ، مطالعه ، کار با لب تاپ و حتی گیم نت ها بسیار کاربرد دارد و ظاهری خاص و مدرنی را برای دکور های شما تداعی می کند . از دیگر ویژگی های مثبت این کالا می توان به زیر پایی که همراه با کالا عرضه می شود اشاره کرد ، که برای راحتی بیشتر شما در نظر گرفته شده است تا در هنگام نشستن پاهای خود را بر روی آن قرار داده و راحتی را همراه با آرامش تجربه کنید . علاوه در راستای طراحی این مبل باید عنوان کرد که دارای نشیمنگاهی نرم و پهن می باشد و با نشستن بر روی آن بدن شما را در حالت استاندارد قرار می دهد و دچار درد و خستگی در ناحیه کمر ، سر و گردن نخواهید داشت ، به همین دلیل یک محصول ایده ال برای بزرگسالان به شمار می آید . همچنین لازم به ذکر می باشد که شما می توانید این کالا را با توجه به رنگ بندی های متنوع و زیبا که از این محصول موجود می باشد سفارش داده و دیزاینی متفاوت را برای محیط مورد نظر خود ایجاد کنید . جنس بدنه کالا نیز از پارچه مازراتی ساخته شده که کاملا ضد تعریق و مقاوم در برابر سایش و فرسودگی می باشد و از با کیفیت ترین پارچه ها در میان دیگر پارچه های موجود در بازار می باشد . لازم به ذکر است مواد داخلی کالا نیز از فوم خرد شده تشکیل شده و از مقاومت و انعطاف پذیری بالایی در برابر فشار و وزن های بالا برخوردار است . از سایر ویژگی های این مبل می توان به : وزن سبک ، تحمل وزن بالا ، قابلیت شستشو ، تعویض رویه و محتوای داخلی و... اشاره کرد . شما می توانید این محصول بی نظیر و راحتی را از فروشگاه سنتر اینتکس با قیمتی مناسب و ارزان ، به صورت حضوری و یا اینترنتی به آسانی خریداری نمایید 

 نوع خانگی و اداری
 طول 100 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
تحمل وزن 150 کیلو گرم
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 مواد داخلی فوم خرد شده
 ضمانت 2 سال
 کد محصولmbl-1027

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...