مبل شنی بزرگسال بنفش

bin-3117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال بنفش از سری محصولات شرکت اینتکس می باشد که به تازگی تولید و پخش شده است . این محصول با کیفیت را شما می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس تهیه نمایید .

مبل شنی بزرگسال بنفش از با کیفیت ترین محصولات اینتکس به شمار می آید که علاوه بر راحتی بسیار بالایی که دارد بسیار راحت بوده که شما می توانید با نشستن بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کنید . این کالا با توجه به ابعاد و اندازه ای دارد قابل استفاده برای محیط های خانگی و اداری شما می باشد که می توانید با خرید این مبل ظاهر متفاونی را برای منازل خود فراهم سازید . همچنین این مبل علاوه بر رنگ بنفش در رنگ بندی های دیگر نیز موجود می باشد که شما می توانید به دلخواه خود آن را سفارش داده و دکور متفاوتی را برای خانه های خود ایجاد کنید . رویه این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که بسیار نرم و لطیف بوده و شما با نشستن بر روی آن احساس خوبی خواهید داشت . داخل این کالا از یونولیت خرد شده تشکیل شده که بسیار سبک و مقاوم بوده که از همین رو باعث شده تا این مبل شنی وزن سبکی داشته باشد که شما می توانید آن را به راحتی به هر مکان و جایگاهی که بخواهید آن را جا به جا کنید . از دیگر ویژگی های این مبل می توان به قابلیت تعمیر آن ها اشاره کرد که توسط زیپی که در قسمت زیرین این محصول نصب شده است . شما در صورت تمایل برای خرید این محصول فوق العاده می توانید به سایت اصلی سنتر اینتکس مراجعه نموده و این کالا را در حداقل زمان ممکن دریافت نمایید .

 نوع  خانگی و اداری
 طول  120 سانتی متر 
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 تحمل وزن  130 کیلو گرم
 جنس بدنه پارچه مخمل و ضد تعریق
 مواد داخلی فوم خرد شده 
 ضمانت 2 ساله
 کد محصول bin-3117

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...