مبل شنی بزرگسال اینتکس همراه با زیرپایی

MBL-022

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال اینتکس همراه با زیرپایی جدید ترین محصول اینتکس می باشد که برخلاف کیفیتی که دارد بسیار مناسب قیمت می باشد و از پر فروش ترین محصولات اینتکس به شمار می آید .

مبل شنی بزرگسال اینتکس همراه با زیرپایی یکی از محصولات پر طرفدار و با کیفیت بوده که راحتی را برای شما به ارمغان می آورد . شما می توانید از این مبل شنی برای سپری کردن اوقات فراغت ، تماشای تلیویزیون ، مطالعه ، گیم نت و... استفاده کنید . این مبل شنی با ظاهر مدرن و جدیدی که دارد می تواند جلوه زیبایی را برای منازل و محل کار شما فراهم کند از طرفی این مبل با رنگبندی متنوعی که دارد میتوان با انواع دکوراسیون ها مطابقت داد و زیبایی خاصی را برای خود شکل دهید . این مبل شنی با توجه به جنسی که دارد بسیار مقاوم در برابر ضربه ، فشار حتی ساییدگی و نور مستقیم خورشید می باشد . همچنین مواد تشکیل دهنده این مبل از یونولیت خرد شده می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که با چند بار نشستن بر روی آن فرم دلخواه شما را گرفته . این مبل شنی همراه با یه زیر پایی در اختیار شما قرار می گیرد که از آن می توان برای راحتی بیشتر استفاده کرد . شرکت اینتکس برای این محصول دوسال ضمانت و خدمات پس از فروش  در نظر گرفته است که شما می توامید با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنید . همچنین رویه این مبل شنی قابلیت شستشو دارد و حتی می توانید در صورت نیاز مواد داخلی و رویه کالا را تعویض نمایید . جهت سفارش و تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن هم اکنون می توانید این کالا را از نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید .

 نوع  خانگی و اداری
 طول  95 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر
 ارتفاع  85 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مخمل ضد تعریق
 مواد داخلی یونولیت خرد شده
قابلیت شستشو دارد 
 ضمانت2 ساله
 کد محصولMBL-022

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...