مبل شنی برزنتی

MBl-55693

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی برزتی زیبا اینتکس با کیفیت و قیمت مناسب همراه با رویه برزنتی با دوام و مستحکم ، دارای رنگبندی متنوع همراه با ضمانت دو ساله از نمایندگی محصولات برند اینتکس در ایران می باشد . 

مبل شنی برزنتی از سری محصولات با کیفیت و متفاوت از نظر رویه برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این کالا با رنگ بندی خاصی که دارد مناسب برای تمامی مکان های دلخواه منازل و اتاق خواب های شما باشد . این محصول دارای رویه ای از جنس برزنت با کیفیت می باشد که با توجه به تست های انجام شده بر روی آن به خوبی توانسته است در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی را از خود به نمایش بگذارد . این محصول دارای ساختار داخلی فوم مخصوص می باشد و با توجه به استحکام بالایی که این مبل شنی دارد ، قابلیت تحمل وزن خود را تا 150 کیلو گرم افزایش داده است و مناسب برای بزرگسالان می باشد که با خیالی آسوده به استراحت بپردازند . لازم به ذکر است که رویه این مبل شنی توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض و همچنین جدا شدن و شستشو می باشد . همچنین به همراه این مبل شنی ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس نیز وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . مبل شنی برزنتی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

طول 98 سانتی متر
عرض 85 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه برزنت
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
رویه قابل شستشو
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...