مبل شنی انعطاف پذیر چرمی اینتکس

mbl-3063

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی انعطاف پذیر چرمی اینتکس از سری مبل های شنی راحتی با بدنه حالت پذیر است که به عنوان یک مبل طبی توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است ، این محصول دارای بدنه ای بسیار مقاوم است چرا که از چرم مصنوعی ساخته شده و در برابر سایش و فشار زیاد مقاوم است . همچنین این محصول یکی از زیبا ترین مبل های شنی می باشد .

مبل شنی انعطاف پذیر چرمی اینتکس که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از زیبا ترین مبل های شنی فروشگاه مرکزی اینتکس می باشد که با بدنه ای از جنس چرم مصنوعی توسط کمپانی intex تولید و به بازار عرضه شده است ، این محصول دارای طول عمر بالایی بوده و می تواند به وزن های بالا را تا 150 کیوگرم تحمل کند چرا که بدنه چرمی آن بسیار مقاوم است و می تواند در برابر سایش و وزن های بالا تحمل خوبی از خود نشان دهد ، این بدنه همچنین در برخورد با رطوبت نیز مقاوم است . رنگ قهوه ای تیره این محصول باعث شده تا مبل شنی بسیار شیک و زیبایی را داشته باشیم ، با استفاده از این مبل ها به جای مبل های معمولی می توانید دیزاین خانه یا اتاق خود را زیبا تر کنید ، همچنین از این محصولات در محل کار نیز استفاده می شود . محتوای یونولیتی این مبل شنی این اجازه را به استفاده کننده می کند تا حالت مبل را به صورت دلخواه تغییر دهد و بستری ایده آل را برای خود ایجاد کند . وزن کلی این محصول 5 کیلوگرم بوده و به راحتی می توان آن را جابجا کرد . محصول دارای ضمانت 2 ساله است و ساختار داخلی و همچنین پوسته محصول قابل تعویض می باشد .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول قهوه ای
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...