مبل شنی انعطاف پذیر اینتکس

mbl-1044

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی انعطاف پذیر اینتکس یک محصول دارای انعطاف پذیری بالا ، قابلیت تبدیل به تشک و تخت ، پر شده توسط فیبر و تولید شده با رویه مخمل ، دارای قیمت ارزان و قابل خرید از نمایندگی اینتکس در ایران

مبل شنی انعطاف پذیر اینتکس محصولی جدید و خاص می باشد که از نظر طراحی با دیگر نمونه های موجود در بازار بسیار متفاوت خواهد بود. این کالا به گونه ای طراحی شده که شما می توانید هم بر روی ان نشسته و هم زمان هایی که قصد استراحت و دراز کشیدن را هم دارید به راحتی از این کالا استفاده کنید. ساختار این محصول هم به شکل مستطیلی بوده و ساده می باشد. هم چنین رنگ این مبل شنی به صورت یکدست ابی تولید گردیده که فوق العاده چشم نواز خواهد بود. یکی دیگر از نقاط قوت این محصول هم دارا بودن بدنه ای مقاوم ساخته شده از پارچه مخملی می باشد که این رویه نیز در زمان هایی که دچار افت کیفیت و اسیب شود به راحتی قابل تعویض خواهد بود. هم چنین این محصول دارای وزن مناسبی هم می باشد که به سادگی می توانید ان را حمل و جا به جا نمایید. هم اکنون این مبل شنی را می توانید با قیمت استثنایی از طریق سایت فروشگاه اینتکس به سبد خرید خود بیافزایید و همچنین می توانید با تلفن هایی که داخل سایت درج شده است تماس بگیرید تا همکاران شما را راهنمایید نمایند و یک خرید مطئن را تجربه نمایید . 

طول 110 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...