مبل شنی ارزان مخملی

12062

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی ارزان مخملی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه از نمایندگی فروش مبل شنی و بین بگ در تهران با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش ، همراه با قابلیت تحمل وزن 130 کیلوگرمی به همراه وزن سبک 6 کیلو گرمی که جا به جایی محصول را توسط دستگیره ای که دارد به راحتی آب خوردن کرده است ، این مبل شنی دارای رویه ضد حساسیت از جنس مخمل می باشد که در بخش داخلی آن از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است و قابلیت تعویض ساختار داخلی و رویه و همچنین امکان شستشو رویه یکی از برترین مزیت های این مبل شنی به شمار می آید

مبل های شنی امروزه به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین محصولات استفاده برای منازل و محیط های کاری تبدیل شده اند . امروزه قصد داریم تا یکی از تولیدات فروشگاه سنتر اینتکس را به شما معرفی نماییم که در عین اینکه از کیفیت ساخت بسیار بالا و زیبایی منحصربفرد برخوردار است دارای قیمت مقرون به صرفه می باشد و این امر در فروش بالای این مبل شنی تاثیر بسزایی گذاشته است . پارچه رویه استفاده شده در ساخت این محصول از جنس مخمل می باشد که دارای دوخت های مستحکم است و این امر از باز شدن درزهای مبل شنی به هنگام استفاده به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . از برترین بخش های تاثیر گذار در افزایش طول عمر و همچنین بالا بردن قابلیت تحمل وزن یک مبل شنی علاوه بر رویه با کیفیت آن می تواند مواد داخلی مستحکم و مرغوب باشد . با توجه به استفاده از فوم مخصوص ساخت مبل های شنی با تراکم بالا در این محصول ، قابلیت تحمل وزن آن به 130 کیلو گرم افزایش پیدا کرده است که می تواند به خوبی وزن یک نفر بزرگسال را بر روی خود مهار نماید . توجه داشته باشید که بر خلاف ابعاد بزرگ این مبل شنی ، وزن آن 6 کیلو گرم می باشد و نشان از سبک بودن و همچنین سهولت در جا به جایی دارد . لازم به ذکر است که به همراه این مبل شنی ضمانت و خدمات دو ساله پس از فروش وجود دارد که خیال خریداران را به طور کلی راحت می کند . مبل شنی ارزان مخملی را همین حالا می توانید با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه سنتر اینتکس خریداری نمایید تا با خیالی راحت درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...