مبل شنی ارزان دو نفره

mbl-3010

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ارزان دو نفره محصولی راحتی و کارآمد می باشد که با قیمت بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه سنتر اینتکس ، فروشگاه مبل شنی و هپی چیر عرضه می گردد .

مبل شنی ارزان دو نفره محصولی خلاقانه و چندکاره می باشد که شرکت اینتکس با طراحی خاص ، با بالاترین کیفیت روانه بازار ایران کرده است . این کالا با توجه به ظاهر مستطیل شکلی که دارد آن را نسبت از دیگر مبل شنی های این شرکت متمایز ساخته . به همین دلیل از این مبل به عنوان تخت نیز استفاده می شود که شما علاوه بر نشستن می توانید بر روی آن دراز کشیده و به استراحت های روزمره کوتاه و بلند مدت خود بپردازید . رنگ این محصول رنگی شاد و فانتزی است که می تواند مناسب برای محیط های خانگی خود و اتاق خواب های شما باشد و ظاهر زیبا و مدرنی را برای دیزاین منازل شما ایجاد کند از طرفی می توانید این مبل شنی را با توجه به رنگ دلخواه و دکور منزل خود سفارش دهید . این محصول با توجه به بدنه ای مقاوم از جنس پارچه مخمل می باشد ، این پارچه علاوه بر خاصیت ضد تعریق بودن بسیار لطیف و مقاوم در برابر فرسودگی ، پوسیدگی و نور مستقیم خورشید می باشد . همچنین شما می توانید در صورت کثیفی این کالا آن را از آستر جدا کرده و رویه را با مواد شوینده و یا لباس شویی به آسانی شستشو دهید . مواد تشکیل دهنده این کالا از یونولیت خرد شده پر شده است که علاوه بر استحکام و کیفیت عالی که دارد بسیار منعطف بوده و شما با چندین بار نشستن بر روی کالا شکل دلخواهتان را گرفته و مکانی مناسب را برای استراحت شما فراهم می سازد . همچنین شرکت اینتکس با خدمات پس از فروشی که در اختیار خریداران قرار داده ، می توانید در صورت نیاز مواد داخلی را از نمایندگی ما تهیه کرده و داخل کالا را شارژ نمایید تا شکل اولیه خود را بدست آورد . علاوه بر این جهت آسوده خاطر بودن شما این کالا همراه با 2 سال ضمانت در اختیار شما قرار می گیرد تا با خیالی راحت از این مبل چند کاره استفاده کنید . برای خرید این محصول می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این کالا را سفارش دهید و در حداقل زمان ممکن آن را درب منزل خود دریافت کنید . 

 نوع خانگی
 طول 130 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 جنس بدنه پارچه مخمل
 مواد داخلی فیبر
 قابلیت شستشو دارد 
 کد محصولmbl-3010

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...