مبل شنی آبی رنگ دستگیره دار

52311 intex

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی آبی رنگ دستگیره دار از نمونه مبل های شنی با ابعاد بزرگ است که توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده ، این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و به سهولت می توان آن را جابجا کرد چرا که دارای دستگیره بوده و وزن بسیار سبکی دارد . همچنین سطح آن بسیار نرم و انعطاف پذیر است و یکی از بهترین بستر ها برای نشستن طولانی مدت به حساب می آید .

مبل شنی آبی رنگ دستگیره دار از سری مبل های شنی یا مبل های راحتی شرکت اینتکس است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ، همواره محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس کیفیت بالایی داشته و دوام آن ها زبانزد می باشد . این محصول نیز به مانند بسیاری از مدل های دیگر برند اینتکس از بدنه چرم مصنوعی ساخته شده است و دوام و استحکام بالایی را در برابر فشار ، ضربه ، وزن ، آب و ساییده شدن دارد ، همچنین رویه چرمی باعث می شود که محصول بسیار شیک و دوست داشتنی شود . پارچه این مبل شنی به رنگ سورمه ای بوده و ساختار آن به صورت گلابی و مخروطی شکل است ، در بالای مبل یک دستگیره از جنس بدنه محصول طراحی شده است که از آن طریق می توان برای جابجا کردن مبل استفاده کرد . قسمت نشیمنگاه گود و تکیه گاه بلند آن باعث شده است تا فرد در بهترین حالت نشسته و کمترین فشار را بر روی اندام های خود حس کند ، همچنین نرمی و انعطاف پذیری مبل که به دلیل استفاده از یونولیت بدست آمده است موجب شده تا جریان خود در بدن به خوبی گردش داشته باشد و در قرار گیری و استفاده طولانی فرد خسته نشود . سایر مشخصات محصول در جدول ابعاد و مشخصات درج شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . فروشگاه سنتر اینتکس این محصول را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...