مبل بین بگ بزرگسال سفید

bin bag i60

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
2,750,000
2,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ بزرگسال سفید از نمونه مبل بین بگ های موجود در فروشگاه است که با بدنه تماما سفید رنگ طراحی شده است ، این محصول علاوه بر زیبایی خاصی که دارد می تواند بستری مناسب و طبی برای نشستن را در خانه و یا محل کارتان فراهم کند . این محصول بی نظیر با قیمت مناسب به فروش می رسد و کاملا قابل تعمیر است ، عمر محصول نیز طولانی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد ، فروشگاه اینتکس نیز برای جلب رضایت مشتری مبل بین بگ را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند .

مبل بین بگ بزرگسال سفید که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید ، از نمونه مبل بین بگ های راحتی ساده ، اما در عین حال شیک و زیبا می باشد که محبوبیت بسیار زیادی را در بین خریداران پیدا کرده است ، چرا که ظاهری خاص و زیبا دارد ، به همین دلیل به خوبی می توان آن را برای ست کردن با دیزاین محیط خانه و یا محل کار استفاده کرد ، این محصول زیبا علاوه بر ظاهر خوب از ساختار و آرگونومی بی نظیری نیز برخوردار است به طوریکه می توان آن را یکی از طبی ترین مبل های حال حاضر در بازار دانست ، بسیاری از کسانی که مشکلاتی در قسمت کمر و یا نشیمنگاه خود دارند می توانند از این محصول استفاده کنند ، چرا که سطح نرم آن بسیار آرگونومیک بوده و می تواند با حالت پذیری درست ، بدن شما را در حالت خوبی قرار دهد ، بدون اینکه کوچکترین فشاری را بر روی اندام های خود حس کنید ، به همین دلیل نیز می توانید به صورت طولانی مدت از محصول استفاده کنید بدون اینکه فشاری را حس کنید . پس اگر زیاد به تماشای تلویزیون ، مطالعه ، بازی و صحبت کردن به صورت نشسته می پردازید این مبل بین بگ می تواند بستری بسیار خوب برای شما باشد . بدنه این مبل بین بگ از پلی استر ساخته شده که ضد آب است و می توان آن را شست ، طول عمر آن نیز بسیار بالا بوده و می تواند در برابر وزن های بالا تا 180 کیلوگرم تحمل کند . مواد داخلی این محصول نیز از یونولیت های خرد شده با حجم 180 لیتر پر شده است . شما عزیزان می توانید محصول را با ضمانت 2 ساله و یا قیمت مناسب از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید .

طول 75 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
جنس رویه چرم مصنوعی
حجم بدنه 180 لیتر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت2 سال
تحمل وزن180 کیلوگرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...