مبل بادی 1 نفره اینتکس کد intex 68572

intex 68572

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
1,600,000
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی 1 نفره اینتکس کد intex 68572از سری محصولات بادی بسیار زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که از طراحی جذابی بهره می برد. این مبل بادی با قیمت ارزان در فروشگاه نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

مبل بادی 1 نفره اینتکس کد intex 68572 یکی دیگر از سری مبل های بادی شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است. این مبل بادی از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بهره مند می باشد و به دلیل این طراحی و کیفیت بسیار خوبی که دارد به یکی از پر فروش ترین مبل های بادی در بازار تبدیل شده است. این مبل بادی دارای یک عدد زیرپایی نیز می باشد که می توانید به راحتی پای خد را بر روی آن قرار داده و به استراحت بپردازید. بدنه این محصول از وینیل با روکش مخمل ساخته شده است که این روکش مخمل سبب نرم تر شدن مبل و زیرپایی آن شده است. قسمت کف مبل بادی و زیرپایی آن نیز از وینیل دو لایه ساخته شده است که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این مبل بادی یک نفره نیز به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن جلو گیری می کند. به همین سبب می توان مدت زمان طولانی را بر روی آن سپری کرد. از این مبل بادی یک نفره می توان درون منزل، محل کار، اتاق خواب و خانه های دانشجویی استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس سنتر خریداری نموه و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 109 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین بالای 10 سال
 دارای سطح گرد موج دار
 دارای زیرپایی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...