مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی

bestway 75086

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی یک مبل بسیار زیبا و البته راحت نشین است که برای استفاده یک نفره ساخته شده است و می تواند به خوبی وزن هر کسی را تحمل کند . دلیل آن نیز استفاده از جنس بسیار خوب برای ساخت بدنه است که شرکت بست وی به خوبی از آن استفاده کرده است . این مبل بادی بسیار سبک است و می تواند برای استفاده در مسافرت ها نیز کاربرد داشته باشد . امکان استفاده از مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی در فضای باز ممکن است .

مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی مبلی بسیار زیبا و بسیار نرم و راحت است که دارای یک چراغ LED در داخل خود است که می تواند با ایجاد رنگ های زیبا ، مبل بادی را درخشان و بسیار دوست داشتنی کند . این مبل بادی برای استفاده در خانه و یا محیط های باز کاربرد دارد . بدنه آن کاملا ضد آب بوده و به همین دلیل می توانید از آن در حیاط و در محیط های با رطوبت نیز استفاده کنید . بست وی مبل بادی یک نفره چراغ دار را با استفاده از پی وی سی تولید کرده است که در واقع به صورت نیمه شفاف بوده که رنگ را از خود نیز عبور داده و می تواند محیط اطراف را نیز نورانی و زیبا کند . سطح مبل بادی از پی وی سی جیر ساخته شده است و نسبت به قسمت های دیگر مبل نرم تر است . این چراغ ال ای دی در بخش داخلی مبل است ولی شما دسترسی به آن دارید . مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی برای استفاده یک نفر ساخته شده است و می تواند 100 کیلوگرم را تحمل کند . طول آن 102 سانتی متر است و عرضی 97 سانتی متری دارد . همچنین ارتفاع مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی 71 سانتی متر است که تکیه گاه خوبی نیز برای نشستن خواهد داشت . وزن مبل 2.2 کیلوگرم است و جابجایی آسانی دارد . فروشگاه اینتکس به دلیل خاص بودن این مبل بادی و داشتن چراغ زیبا ، آن را برای مشتریان موجود کرده است .

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه پی وی سی با رویه جیر
 جنس بخش کناری پی وی سی طرح چرم
 جنس کف پی وی سی دولایه
 وزن2.2 کیلوگرم
 ویژگی هادارای چراغ LED
نوع مبلیک نفره بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
 کد محصول bestway 75086

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...