مبل بادی یک نفره پشتی دار اینتکس

intex 68880

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,800,000
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره پشتی دار اینتکس ازجمله بهترین نمونه های تولید در گروه مبل های بادی بوده که رویه مواج دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

مبل بادی یک نفره پشتی دار اینتکس مناسب بزرگسالان از جمله متفاوت ترین مبل های بادی بوده که توانست در مدت زمان کوتاهی رضایت مصرف کنندگان محترم را فراهم اورد. طرح بدنه و تکیه گاه سر خود این مبل به گونه ای طراحی شده که مدلی مایل به تخت نیز داشته باشد تا شما به ارامش خاطر به استراحت بپردازید.جنس رویه اصلی این محصول مخمل انتخاب شده است که نرمی بدنه را به همراه دارد. بدنه این محصول مواج بوده پس به دلیل جریان داشتن هوا بین مصرف کننده و بدنه اصلی خاصیت ضد تعریق بودن را نیز دارا می باشد. رنگ بدنه اصلی ابی روشن و کف این مبل بادی سفید رنگ تولید می شود. وزن پایین محصول موجب شده تا به عنوان شناور در فضای استخر مورد استفاده قرار بگیرد. جنس مقاوم محصول این امکان را ایجاد کرده تا علاوه بر منازل در فضاهای باز نیز مورد بهره برداری باشد. این مبل بادی در بسته بندی با ابعاد نسبتا کوچک به بازار عرضه شده و در کمترین زمان ممکن را اندازی می شود. پس شما در سفر نیز می توانید این محصول را همراه داشته باشید. نمایندگی اینتکس این مبل بادی را در کمترین زمان ممکن و با تخفیفی مناسب در اختیار مصرف کنندگان داخل کشور قرار می دهد.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 170 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره شیبدار بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...