مبل بادی یک نفره زیرپایه دار جیلونگ

مبل بادی یک نفره زیرپایه دار جیلونگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره زیرپایه دار جیلونگ محصولی جذاب و مقاوم بوده که به دلیل جنس مرغوب و رویه مواج برای بیمار نیز مناسب است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این مبل بادی را با تخفیفی مناسب خریداری کنید.

مبل بادی یک نفره زیرپایه دار جیلونگ از نمونه مبل های تولید شده طبی بوده که جهت استفاده بزگسالان به بازار عرضه شد. این مبل بادی از وزن بسیار پایینی برخوردار بوده به همین دلیل جایگزین تشک های روی اب برای استفاده در استخر نیز توصیه می شود. جنس بدنه محصول از مخمل انتخاب شده و ضد تعریق است. رویه این مبل بادی به دلیل مواج بودن راحتی را برای مصرف کنندگان به همراه داشته و برای استفاده بیمارن نیز گزینه مناسبی می باشد. این مبل بادی با برخورداری از این زیرپایه نرم و راحت می تواند راحتی شما را در هنگام استراحت فراهم اورد. محصول مدنظر با کیفیت بدنه بسیار بالایی تولید شده تا شرایط جوی در استحکام ان بی تاثیر باشند. به همین دلیل با خیالی اسوده در فضای باز نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. وزن پایین محصول و سرعت بالای راه اندازی ان موجب شده تا در سفر همراه مناسبی برای خانواده باشد. بده این محصول بر خلاف نونه های مشاهده دارای طرح های جدید بوده که به زیبایی کار می افزاید. جهت خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و از از طریق سایت اینتکس سنتر سفارش خود را به ثبت برسانید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 125 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ    
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
دارای زیر پایی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...