مبل بادی یک نفره با زیرپایی

bestway 75053

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره با زیرپایی از محصولات بادی بسیار زیبا و جدید برند بست وی می باشد که با طراحی بی نظیر ساخته شده است و دارای یک زیرپایی بسیار عالی و کاربردی است که می توانید با استفاده از زیرپایی بهتر استراحت کرده و پاهای خود را دراز کنید و از محصول بسیار عالی خود بهره مند شوید . این مبل بادی قابل استفاده در مسافرت ها بوده و شما می توانید به سادگی از این مبل های بادی را حمل کرده و در هر جایی از آن استفاده کنید . این مبل در چند رنگ ساخته شده است .

مبل بادی یک نفره با زیرپایی محصول بسیار زیبای برند بست وی می باشد که با طراحی متفاوت نسبت به سایر مبل های بادی طراحی شده است . از ویژگی های بسیار خوب این مبل بادی می توان به داشتن زیرپایی اشاره کرد که بست وی آن را برای این طراحی کرده است که بتوانید پاهای خود را در هنگام استراحت بر روی زیرپایی قرار داده و استراحت کنید . این مبل بادی دارای سطح شیبدار و بسیار عالی است که می تواند شما را در یک حالت بسیار خوب و به صورت نیمه دراز کش قرار دهد تا بتوانید مدت های طولانی تری را از مبل بادی استفاده کرده و استراحت کنید . این مبل بادی دارای تکیه گاه است و می تواند از خسته شدن شما و وارد شدن فشار به کمرتان جلوگیری کند . از خوبی ها و ویژگی هایی که مبل بادی یک نفره با زیرپایی دارد می توان به ضد آب بودن بدنه مبل اشاره کرد که شرایط را برای استفاده در محیط های باز و حتی در کنار استخر ها مناسب کرده است . طول مبل بادی 121 سانتی متر و عرض آن 1 متر است و ارتفاع مبل تا بالای تکیه گاه آن نیز 86 سانتی متر می باشد . قطر زیرپایی نیز 54 سانتی متر و با ارتفاع 26 سانتی متری است که هم سطح با سطح مبل است . شما می توانید مبل بادی یک نفره با زیرپایی را از فروشگاه اینتکس به صورت آنلاین یا حضوری خریداری کنید . تحمل وزن مبل بادی یک نفره با زیرپایی 100 کیلوگرم می باشد .

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 121 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه پی وی سی با رویه چرم
 جنس بخش کناری پی وی سی
 جنس کف PVC دولایه
 قطر زیرپایی54 سانتی متر
 ارتفاع زیرپایی 26 سانتی متر
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین بالای 10 سال
 دارای زیرپایی مجزا
 دارای برچسب تعمیرات
کد محصولbestway 75053

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...