مبل بادی کودک طرح گل

intex 68574

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح گل یک محصول زیبا و خاص است که برای کودکان طراحی شده و به شکل گل می باشد. جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی است. شما هم اکنون می توانید این محصول را از سایت سنتر اینتکس سفارش و خریداری کنید.

مبل بادی کودک طرح گل از محصولات زیبا و شکیل شرکت اینتکس بوده که قابل استفاده برای کودکان زیر 10 سال می باشد. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را می گیرد . این مبل بادی همانند یک گل ساخته و طراحی شده که در آن رنگ های نظیر سفید، آبی و زیر استفاده شده است. جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و قطعا محصولی که دارای کیفیت بالایی باشد، طول عمر بالایی دارد. ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 102 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر، تحمل وزن: 70 کیلو گرم، و در نهایت وزن این محصول 2 کیلو گرم است و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد . شما می توانید این محصول را نیز در ایام مسافرت هایتان ببرید تا کودک شما در سفر هایتان یک مبل اختصصای برای خود داشته باشد . اگر قصد خرید این محصول را دارید هم اکنون می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید .

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
نوع مبلیک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 10 سال
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...