مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال بست وی

Bestway 75103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال بست وی مبلی طرح دار و بسیار زیباست که به دلیل طراحی ظاهری که شبیه به توپ بسکتبال دارد می تواند برای استفاده کودکان مناسب باشد و همچنین نظر آن ها را جلب کند . این مبل بادی بسیار مناسب برای اتاق کودک بوده و می تواند ظاهری دوست داشتنی را به اتاق خواب آن ها ببخشد . این مبل کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و شرکت بست وی با استفاده از بهترین مواد ها و ضخیم ترین آن ها مبل بادی را به خوبی تولید کرده است .

مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال بست وی مبلی بسیار زیبا و جذاب برای کودکان است که با وجود طراحی شبیه به توپ بسکتبال بادی می تواند یک مبل کم نظیر با سلیقه آن ها باشد تا آن ها بتوانند از این مبل بسیار نرم و راحت استفاده کرده و بر روی آن بنشینند . این مبل بادی برای اتاق کودک بسیار عالی بوده و می تواند ظاهر اتاق را دوست داشتنی تر کند . رنگ نارنجی که برای ساخت بدنه مبل استفاده شده است و همچنین خط های موجود بر روی این مبل طرح توپ ، ظاهری بسیار شبیه به توپ بسکتبال را ایجاد کرده است و این خلاقیت بی نظیر از سوی برند بست وی است . فروشگاه اینتکس سنتر نیز به دلیل کیفیت بالایی که محصولات بادی شرکت بست وی دارد ، مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال را در فروشگاه موجود کرده است تا علاقه مندان به مبل های بادی کودک بتوانند این مبل را برای فرزندان خود انتخاب کنند . این مبل بادی با اینکه برای کودکان ساخته شده است ولی می تواند تا 70 کیلوگرم را تحمل کند و کیفیت بسیار خوب مبل می تواند این اجازه را بدهد تا کودکان در وزن های بسیار بالاتر هم بتوانند از مبل بادی استفاده کنند . طول مبل بادی کودک طرح توپ بسکتبال بست وی 114 سانتی متر و عرض آن 112 سانتی متر می باشد که تقریبا مبلی گرد را تشکیل داده است . ارتفاع مبل بادی 66 سانتی متر است . وزن مبل همچنین 1.8 کیلوگرم است که خود کودک نیز به تنهایی می تواند آن را جابجا کند . 

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه پی وی سی با رویه جیر
 جنس بخش کناری پی وی سی طرح چرم
 جنس کف پی وی سی دولایه
 وزن1.8 کیلوگرم
 برندبست وی
نوع مبلیک نفره کودک و نوجوان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
 کد محصول Bestway 75103

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...