مبل بادی مشکی یک نفره

bestway 75012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,500,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی مشکی یک نفره یک محصول شیک است که توسط شرکت بست وی روانه بازار شده است که طرفدار و خریداران زیادی را جذب خود کرده است.طراحی این محصول به صورت گرد بوده و جنس بدنه آن از pvc می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است. شما هم اکنون می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده و آن را خریداری کنید.

مبل بادی مشکی یک نفره یک محصول شیک و خاص است که توسط برند معروف بست وی روانه بازار شده و در زمان کوتاهی طرفدار و خریداران زیادی را جذب خود کرده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و نسبت به مبل های مربعی و یا مستطیل شکل جا و مکان کمتری را اشغال می کند. این محصول که به رنگ مشکی طراحی و تولید شده جنس بدنه ای از Pvc را دارا است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی می باشد. ابعاد و تحمل وزن و وزن این مبل بادی به این شرح است: طول: 114 سانتی متر، عرض: 112 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر، تحمل وزن: 120 کیلو گرم  و در نهایت وزن این محصول 2 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل و یا جا به جایی است. این محصول شما می توانید حتی بر روی آب نیز استفاده کنید و لذت ببرید. برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول کرده و در عرض دو الی سه دقیقه محصول خود را باد کرده و از آن استفاده کنید. شما هم اکنون می توانید این محصول را از طریق سایت سنتر اینتکس سفارش و خریداری نمایید.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه ساده
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...