مبل بادی روی آب شفاف

intex 56830NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,430,000
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب شفاف نمونه ای دیگر از محصولات متفاوت و جدید ، با ساختاری مقاوم ومناسب قیمت ، برای تمام سنین طراحی و تولید شده است .

مبل بادی روی آب شفاف مدلی زیبا با ساختاری استاندارد به منظور راحتی بالا در طراحی ، به بازار جهانی عرضه شده است . این محصول آبی و صورتی رنگ علاوه بر سطح اب برای استفاده در کنار استخر ، ساحل و دریاچه ها نیز توصیه می شود چرا که با ظاهر و طراحی خود شبیه به یک مبل تک نفره راحتی بوده که با تکیه گاه نسبتا بلند خود بدن و کمر شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار می دهد . ارگونومی ساخت این محصول یک نوآوری در محصولات  بادی تولید شده می باشد که با توجه به نیاز جامعه و مصرف کنندگان تاثیر بسزایی خواهد داشت . این مبل بادی نیز با ظاهری جدید و راحت طراحی شده تا با حفظ کیفیت بالا رضایت شما خریداران را بدست آورد . همانطور مکه مشاهده می کنید این کالا با ساختاری گرد و بیضی شکل داشته که در ابتدای با نشستن شما بر روی آن ، کمر را کاملا در برگرفته تا احساس راحتی و آرامش را به خوبی تجربه نمایید . در تولید این محصول برای دوام و مقاومت بیشتر از جنس وینیل دو لایه بادی استفاده می شود . این جنس بدنه به دلیل بادی بودن ، نرمی بالایی را برای شما به ارمغان می آورد . همچنین به توجه به دوام بالا و مرغوبیت زیاد این جنس دغدغه ای بابت دوام و طول عمر محصول نخواهید داشت چرا که در فضای باز ، در برابر دماهای مختلف آب و اشعه نور خورشید کاملا مقاوم بوده است . علاوه بر این از دیگر ویژگی های مهم این نوع ساختار ، موجب شده در صورت هرگونه آسیب دیدگی از استفاده نادرست امکان تعمیرات وجود داشته باشد که متخصصین ما کار های لازم به خوبی انجام می دهند تا مجداد مورد استفاده خود قرار دهید . این محصول دارای یک عدد دریچه باد مخصوص می باشد که با استفاده از یک پمپ باد دستی محصولات بادی در کمتر از 4 دقیقه این محصول را راه اندازی کنید . شما کمی توانید پس از برسی اطلاعات فوق این کالا را از طریق نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به خرید آن کنید . 

 نوع تفریحی
 قطر 135 سانتی متر
 ارتفاع  114 سانتی متر
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل دو لایه
 پمپ __
 ضمانت 48 ساعت
 وزن کالا 1 کیلو گرم
 کد محصول intex 56830NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...