مبل بادی تکنفره راحتی شیبدار

مبل بادی تکنفره راحتی شیبدار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی تکنفره راحتی شیبدار یک محصول طبی با بدنه ضد تعریق بوده که ساختاری بادوام دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توان این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

مبل بادی تکنفره راحتی شیبدار محصولی جدید و مرغوب بوده که مناسب استراحت های سطحی تولید شده است. این محصول ساختاری طبی با بدنه مواج داشته به همین دلیل برای استفاده بیماران توصیه می شود. بدنه این محصول از جنس پی وی سی با رویه جیر تولید شده که کاملا ضدتعریق است. این محصول بدنه ای دو رنگ داشته که اطراف ان از پی وی سی طرح چرم تولید گردید. وزن بدنه محصول بسیار کم و در حدود 3 کیلوگرم بوده است. اما این وزن کم از مرغوبیت کالا نکاسته و این محصول قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را به سهولت دارد. این محصول در بخش کناری خود دارای یک دریچه باد اختصاصی بوده که شما می توانید با این دریچه و به کمک یک پمپ باد استاندارد محصول را در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی نمایید. به همین دلیل از این محصول در فضای مختلف از جمله محل کار می توانید استفاده کنید. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 120 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای بدنه شیبدار
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب برای دراز کشیدن
 ضد تعریق و مناسب استفاده بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...