قلعه بادی و مجموعه بازی کودکان اینتکس

intex 57129NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مجموعه بازی کودکان اینتکس جز یکی از برترین محصولات کودک در سال 2017 بوده که نسبت به قیمتی که دارد بشدت عالی بوده و بدون شک فرزند شما با این محصول یک تفریح فوق العاده شاد را تجربه خواهد نمود. سطح بدنه این استخر از جنس PVC بوده و همراه آن وسایلاتی نظیر سایبان طرح قارچ ، اسباب بازی بادی طرح تمساح ، حلقه بادی ، سطل بادی نیز است.

قلعه بادی کودک اگر شما هم از آن کودکانی دارید که عاشق آب بازی هستند و زمانی که در حمام میروند ساعت ها مشغول آب بازی در وان های مخصوصشان هستند باید به شما بگویم که مجموعه بازی کودکان اینتکس مخصوص فرزندان شماست. این محصول که در سال 2017 تولید شده بشدت پر طرفدار و با خریداران زیادی روبرو شده است، این این کالا نسبت به قیمتی که دارد فوق العاده بصرفه بوده و از خرید آن پشیمان نخواهید شد. جنس بدنه این استخر از PVC و کف آن از PVC دولایه بوده تا کاملا در برابر بازی فرزندتان مقاوم باشد. در این محصول یک سرسره و سایه بان تعبیه شده تا کودک شما با سر خوردن از سرسره در آب زیر سایه مشغول بازی شود. قابل ذکر است که همراه این محصول اسباب بازی بادی طرح تمساح ، حلقه بادی ، سطل بادی و چندین اقلام دیگر اشاره نمود که در زیر سایه بان سرگرم بازی با آنها باشد. اگر میخواهید این محصول ارزشمند را سفارش دهید همن حالا از طریق نمایندگی اینتکس تهران اقدام به خرید کرده و آن را درب منزل خود دریافت کنید.

نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 ظرفیت آب 180 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 4.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای اسباب بازی بادی
 دارای وسیله بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، حلقه بادی ، سطل بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...