قلعه بادی همراه با شمشیر

قلعه بادی همراه با شمشیر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
1,045,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی همراه با شمشیر که جز محصولات با کیفیت و قیمت خوب اینتکس بوده که نسبت به سال تولید همچنانتعداد خریدارن آن کم نمی شوند.جنس این قلعه از pvc طرح چرم بوده و همراه آن یک بسته با پند عدد توپ می باشد تا هم زمان کودک شما هم قلعه بادی و هم استخر بادی داشته باشد.

اگر میخواهید محصولی هیجان انگیز و مفرح همانند بازی جنگ های صلیبی اینبار با قلعه و شمشیر بادی برای کودکتان بخرید من قلعه بادی همراه با شمشیر را پیشنهاد میکنم. این کالا که جز محصولات نسبتا جدید و پر فروش شرکت نامدار اینتکس بوده ونسبت به قیمت دارای کیفیت خوبی می باشد. جنس بدنه این محصول از pvc با طرح چرم بوده و دارای مقاومت و انطعاف عالی در برابر بازی کودکانتان بهره مند می باشد. قابل ذکر است که همراه این محصول یک بسته دارای چند عدد توپ پلاستیکی بوده و بغیر از یک قلعه ، کودک شما یک استخر توپ نیز دارد.  اگر میخواهید این محصول ارزشمند را خریداری کنید و کودک خود را به بازی شاد و مفرح دعوت کنید همین حالا این محصول را از طریق نمایندگی اینتکس تهران خریداری کرده و آن را درب منزل دیافت کنید.

نوع خانگی
 قطر 147 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 وزن 7 کیلوگرم
 ظرفیت 84 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو شمشیر بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...