قایق بادی 6 نفره جیمینی بست وی کد bestway 65062

bestway 65062

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
48,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 6 نفره جیمینی بست وی محصول با کیفیت و مناسب برای تفریح و ماهیگیری می باشد که به سبب استحکام بالای بدنه به یک محصول با کیفیت تبدیل شده است و قابلیت نصب انواع موتور برقی و یا بنزینی را نیز دارد .

قایق بادی 6 نفره جیمینی بست وی محصول حرفه ای این شرکت می باشد که به سبب استفاده از پی وی سی ابریشمی و همچنین استفاده از برزنت در تولید بدنه محصول ، به یک قایق بادی ایده آل برای کسانی تبدیل شده است که نیاز به یک محصول با کیفیت برای ماهیگیری و یا تفریحات خود دارند . در بخش عقب این قایق بادی محل مخصوصی را مشاهده می کنید که محل نصب موتور بوده که به این محصول می توانید انواع موتور قایق بنزینی و یا موتور برقی را متصل نموده و از آن استفاده نمایید . همچنین در بخش کف این قایق بادی آلومینیوم مقاومی تعبیه شده است که به استحکام قایق در برابر ضربه و همچنین برخورد با اشیاء خارجی کمک بسزایی نموده است . همچنین این کف آلومینیومی به مسطح شدن کف قایق نیز کمک نموده است و می توانید لوازم خود را بر روی آن قرار دهید . کیف داخلی تعبیه شده برای محصول به افزایش فضای داخلی قایق و قرار دادن لوازم اضافی کمک خواهد نمود . اطلاعات بیشتر و راهنمایی درباره این محصولات را می توانید ار همکاران ما در فروشگاه اینترنتی اینتکس سنتر جویا شوید . 

نوع : حرفه ای
طول : 380 سانتی متر 
عرض : 180 سانتی متر
ارتفاع : 46 سانتی متر
تحمل وزن : 780 کیلوگرم
جنس بدنه :‌پی وی سی برزنتی
جنس کف : پی وی سی برزنتی بادشو و آلومینیوم
پارو : دارد
پمپ باد : دارد
سایر ویژگی ها :‌اهرم نگهدارنده پارو ، طناب نجات ، بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...