قایق بادی 4 نفره کاسپین بست وی کد bestway 65047

bestway 65047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 4 نفره کاسپین بست وییک قایق حرفه ای مناسب برای تمام آب ها می باشد که به سبب استفاده از پی وی سی برزنتی در تولید بدنه سبب استحکام بالای محصول در برابر ضربه و برخورد به اشیاء گوناگون خواهد داشت .

قایق بادی 4 نفره کاسپین بست وی یک محصول با کیفیت از شرکت محبوب Bestway می باشد که این قایق بادی را می توان یکی از پرفروش ترین و مقاوم ترین قایق های موجود در بازار معرفی نمود که این محبوبیت به دلیل استفاده از پی وی سی دولایه برزنتی و همچنین کف آلومینیومی تعبیه شده برای محصول ایجاد شده است . بدنه مقاوم این قایق بادی حرفه ای بست وی به سبب داشتن الیاف ابریشمی و برزنت در داخل خود ، در برابر اشیاء نوک تیز و برخورد با صخره و یا سنگ های کف رودخانه ها بسیار مقاوم بوده و می توانید با خیال آسوده از این محصول در آب های مختلف مانند دریا ، سد ،‌ رودخانه و یا برکه استفاده کنید . به همراه این قایق بادی Caspian دو عدد پاروی آلومینیومی و همچنین پمپ باد بزرگ نیز وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی از این قایق استفاده نمایید . بسته تعمیرات مخصوصی نیز به همراه این محصول وجود دارد که در مواقعی که مشکلی برای محصول پیش آمده باشد به کار شما خواهد آمد و می توانید در مدت زمان کوتاهی مشکل را رفع کنید . اطلاعات تکمیلی درباره این محصول و یا قایق بادی های دیگر را می توانید از طریق ارتباط با فروشندگان شرکت اینتکس سنتر دریافت کنید .

نوع : حرفه ای
طول : 280 سانتی متر 
عرض : 152 سانتی متر
ارتفاع : 42 سانتی متر
تحمل وزن : 480 کیلوگرم
جنس بدنه :‌پی وی سی برزنتی
جنس کف : پی وی سی برزنتی بادشو و آلومینیوم
پارو : دارد
پمپ باد : دارد
سایر ویژگی ها :‌اهرم نگهدارنده پارو ، طناب نجات ، بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...