قایق بادی یک نفره کودک

bestway 61078

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره کودک از کیفیت و کارایی فوق العاده ای برخوردار می باشد ، همچنین به دلیل کیفیت بالای خود قابلیت تحمل وزن مناسبی نیز دارد .

قایق بادی یک نفره کودک یکی از جدید ترین قایق های بادی مخصوص کودکان برای آب های کم عمق و آرام بوده که توسط کمپانی بست وی به بازار عرضه شده است . در بخش جلویی این قایق بادی یک عدد اهرم نگهدارنده طناب وجود دارد که با استفاده از این طناب نجات کودک به راحتی می تواند قایق بادی را بدون کمک گرفتن جا به جا کند زیرا این محصول بادی دارای وزن کمی است . کف این قایق بادی دارای شیارهای عمودی می باشد که از لیز خوردن کودک درون این قایق بادی جلوگیری به عمل می آورد . برای راه اندازی این قایق بادی باید از پمپ های باد دستی و یا برقی مجزا استفاده نمایید که حداکثر مدت راه اندازی این محصول توسط این پمپ ها حدود  3 الی 4 دقیقه می باشد . می توانید پمپ باد مورد نظر خود را نیز از فروشگاه سنتر اینتکس تهیه کنید ، در بخش های کناری این محصول از اهرم های نگهدارنده پارو استفاده شده است که علاوه بر نگهداری پارو می توانید از آن در جهت جا به جا کردن قایق نیز استفاده نمایید . به همراه این قایق بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید توسط آن به راحتی اقدام به تعمیر محصول نمایید و با خیالی راحت از دیدن بازی فرزندتان لذت ببرید . جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی چند لایه می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه است ، در بخش کف این قایق بادی از پی وی سی دو لایه باد شونده استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . این محصول با مناسب ترین قیمت و بالا ترن کیفیت در فروشگاه سنتر اینتکسموجود می باشد . 

 نوع  تفریحی
 طول  145 سانتی متر
 عرض  84 سانتی متر
 ارتفاع  35 سانتی متر
 تحمل وزن  55 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc دولایه
 پمپ  ندارد 
 پارو  دارد 
 کد محصول bestway 61078

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...