قایق بادی یک نفره اکسپلورر اینتکس

intex 58329

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره اکسپلورر اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا از پرفروش ترین محصولات بادی اینتکس به شمار می رود . جنس این قایق بادی از پی وی سی دو لایه بوده که موجب افزایش کیفیت آن شده است . همچنین این محصول تنها 1.5 کیلو گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد . با توجه به این که قادر به تحمل وزن تا 55 کیلوگرم بوده ، مناسب استفاده برای نوجوانان می باشد . خرید قایق بادی یک نفره اکسپلورر اینتکس از نمایندگی اینتکس و از تمام نقاط کشور ممکن می باشد .

قایق بادی یک نفره اکسپلورر اینتکس محصولی با کیفیت بالا ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد . رویه و بدنه ی این محصول زیبا از پی وی سی دولایه ساخته شده است که موجب افزایش مقاومت آن در برابر ساییدگی و پوسیدگی شده است . جنس کف آن نیز از پی وی سی باد شو بوده که موجب راحتی فرد در هنگام استفاده می شود . همچنین سطح نشیمنگاه آن به صورت مواج ساخته شده که در هنگام استفاده ی طولانی مانع از خستگی می شود . قایق بادی یک نفره اکسپلورر اینتکس قادر به تحمل وزن تا 55 کیلو گرم بوده به همین منظور مناسب استفاده برای یک نفر و در آب های آرام می باشد . شرکت اینتکس یک پمپ دستی کوچک برای آن در نظر گرفته که با استفاده از آن می توانید به راحتی این قایق بادی زیبا را راه اندازی کرده و از آن لذت ببرید . همچنین این محصول تنها 1.5 کیلو گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد . علاوه بر این شرکت اینتکس برای این قایق بادی پارو و اهرم نگهدارنده ی پارو درنظر گرفته است . همچنین این محصول دارای یک طناب نجات بوده که می توان در مواقع اضطراری از آن استفاده کرده و یا برای حمل و بستن قایق بادی از آن بهره گرفت . قایق بادی یک نفره اکسپلورر اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا ، به صورت حضوری و یا اینترنتی قابل خریداری از نمایندگی اینتکس می باشد . 

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 55 کیلو گرم
 طول 147 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC دولایه
 جنس بخش کناری PVC دولایه
 جنس کف PVC  بادشو
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارودارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...