قایق بادی کودک سایز کوچک بست وی

bestway 34009 B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
800,000
775,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کودک سایز کوچک بست وی جدیدترین محصول برای تفریحات آبی با برخورداری از طراحی بدنه استاندارد و طول عمر و کیفیت بالا دارای وزنی کم و راه اندازی آسان ، ارسال رایگان خریداری از فروشگاه محصولات بادی سنتر اینتکس

قایق بادی کودک سایز کوچک بست وی محصولی برای تفریحات آبی کودکان در آب سد ها و رود ها که ساخته شده توسط کمپانی معتبر بست وی می باشد . این محصول برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال مناسب بوده و می تواند ایمنی و سلامت آن ها را در زمان استفاده مهیا کند . محصولاتی که برای استفاده کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه فانتزی و بر اساس علایق کودکانه داشته به همین دلیل کارخانه بست وی این محصول زیبا را با رنگ پس زمینه ی آبی طراحی کرده است که جلوه ی ویژه ای را به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کند . بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد تعبیه شده که می توانید به کمک آن محصول را توسط یک پمپ باد راه اندازی کنید ، پمپ باد مورد نظر خود را نیز می توانید از طریق فروشگاه سنتر اینتکس تهیه کنید . این دارای کف باد شونده و کف شفاف و بدنه داخلی برای راحتی بیشتر می باشد . این قایق راحت و با استحکام است و قیمت آن بسیار مناسب می باشد و برای آب های آرام و استخر بسیار مناسب است . همچنین بر روی بدنه آن دو دستگیره وجود دارد که کودک می تواند از آن برای حفظ تعادل خود استفاده کند . جنس بدنه این محصول از وینیل چند لایه می باشد که دارای کیفیت و مقاومت چشمگیری است ، جنس بدنه محصول به دلیل کیفیت بالا با تمام شرایط آب و هوایی سازگار بوده و قابل استفاده با تمام دماهای مختلف آب است . این محصول بادی دارای 48 ساعت مهلت تست و دفترچه راهنما و بسته تعمیرات می باشد که به شما کمک می کند اگر مشکلی برای قایق بادی به وجود آمد و یا اگر دچار آسیبی شد به کمک آن ، قایق بادی را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کنید . این قایق بادی با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت هم اکنون از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری می باشد . 

 نوع  تفریحی
 طول  135 سانتی متر 
 عرض  89 سانتی متر
 وزن  860 گرم
 ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 جنس بدنه  وینیل 
 پمپ  ندارد 
 پارو  ندارد  
 کد محصول bestway 34009 B

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...