قایق بادی کایاک یک نفره چلنجر

intex 68305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
5,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک یک نفره چلنجر محصولی مقرون به صرفه ، دارای بدنه ای مقاوم ، طول عمر بالا ، طراحی بی نظیر می باشد که می توانید آن را از طریق سایت سنتر اینتکس تهیه کنید .

قایق بادی کایاک یک نفره چلنجر از سری محصولات جدید وبا کیفیت بوده که توسط کمپانی INTEX طراحی و ساخته شده است . این محصول دارای یک تکیه گاه بوده تا در هنگام استفاده از این قایق بادی دچار خستگی و گرفتگی کمر نشوید و با آسودگی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید . این قایق بادی یک نفره از محصولات بسیار زیبا بوده که با رنگبندی و طراحی جذابی که دارد توانسته تا خریداران و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند و مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد . بر روی این قایق بادی یک عدد توری قرار گرفته است که در مواقع نیاز می تون آن را مورد استفاده قرار داد . این کالا دارای رویه و بخش های کناری ساخته شده از نوع PVC برزنتی می باشد که باعث شده تا مقاومت و استحکام قابل قبولی را دارا باشد . همچنین بخش کف این قایق هم به صورت بادی طراحی و تولید گردیده است که بسیار مقاوم بوده و به صورت دو لایه طراحی گردیده است که می توانید با خیال راحت از آن در انواع آب های آرام و خروشان نیز استفاده کنید . این محصول ، یک قایق فوق العاده با دوام و با کیفیت است که دارای سطح نشیمنگاه مواج بوده و با دارا بودن پارو باعث شده تا شما از تهیه کردن پارو ، به صورت جداگانه هم بی نیاز شوید . به علاوه این کالا دارای یک طناب نجات می باشد که می توانید در مواقع لزوم و یا حتی بستن قایق بادی از آن استفاده کنید ، همچنین باد کردن و راه اندازی این محصول هم کاری ساده و آسان بوده که به کمک پمپ باد همراه کالا می توانید آن را پر کنید و شما هم می توانید پس از خرید این قایق بادی تفریحی از طریق فروشگاه سنتر اینتکس و تحویل آن درب منزل از آن استفاد نموده و لذت ببرید .

 نوع  تفریحی ، ورزشی
 طول  274 سانتی متر 
 عرض  76 سانتی متر
 ارتفاع  33 سانتی متر
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC برزنتی
 پمپ  دارد 
 پارو  دارد 
 کد محصول intex 68305

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...