قایق بادی سی هاوک 3

intex 68380 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
7,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سی هاوک 3 از کیفیت و کارایی فوق العاده ای برخوردار می باشد . این محصول از جنس وینیل ضخیم تولید شده که این امر موجب کیفیت و استحکام آن در برابر ساییدگی ، و همچنین پوسیدگی در برابر آفتاب می شود . این قایق بادی دارای دو عدد پارو بوده که  اهرم های نگهدارنده ی پارو مانع از افتادن آن ها در آب می شوند . همچنین این محصول دارای اهرم ماهیگیری و یک کیسه ی حمل اشیاء کوچک می باشد . به همین منظور این قایق بادی در نوع خود از کارایی بالایی برخوردار می باشد . همچنین به دلیل کیفیت بالای خود قادر به تحمل وزنی بالغ بر 360 کیلو گرم می باشد .

قایق بادی سی هاوک 3 از جمله قایق های تفریحی و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد . رویه ی این قایق بادی از وینیل ضخیم تهیه شده که در برابر سایدگی هنگام استفاده ، و نیز پوسیدگی در برابر آفتاب مقاومت قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است . همچنین کف آن از وینیل دولایه ی بادی ساخته شده که کیفیت آن را بیش از پیش افزایش داده است . این محصول دارای یک پمپ باد دستی بوده که با استفاده از آن می توان به راحتی این قایق بادی با کیفیت را راه اندازی نمود . همچنین این محصول دارای کیسه مخصوص حمل وسایل بوده که می توانید با خیالی آسوده اشیاء مورد نیاز خودرا به همراه داشته باشید . از دیگر امکانات این قایق بادی زیبا می توان به اهرم ماهیگیری و اهرم های نگهدارنده ی پارو ها اشاره نمود . لازم به ذکر است شرکت اینتکس دو عدد پارو برای این محصول در نظر گرفته که دیگر احتیاجی به تهیه ی آن نخواهید داشت . سطح نشیمنگاه آن نیز به صورت مواج طراحی شده تا در استفاده های طولانی مدت دچار درد و یا خستگی نشوید . این محصول از امکانات و کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و قادر به تحمل وزنی بالغ بر 360 کیلو گرم می باشد . قایق بادی سی هاوک 3 با بهترین کیفیت و بیشترین کارایی ، به صورت حضوری و اینترنتی از نمایندگی مرکزی اینتکس قابل خریداری می باشد .

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 360 کیلو گرم
 طول 295 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 ضخامت لایه ها 0.58 میلی متر
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی 
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 15.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای رویه ضد اشعه آفتاب
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیل های کوچک
 دارای اهرم ماهیگیری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...