قایق بادی سه نفره جیلانگ

jilong CB3000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره جیلانگ با قیمت مناسب و کیفیت بالا توسط شرکت jilong طراحی و تولید شده است . جنس بدنه آن از pvc ضخیم بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است .

قایق بادی سه نفره جیلانگ توجه به طراحی زیبا و کیفیت بالای خود ، در لیست محبوب ترین محصولات شرکت jilong قرار گرفته است . بدنه ی این محصول از pvc برزنتی ساخته شده که این امر موجب افزایش مقاومت آن در برابر پوسیدگی در برابر نور خورشید می شود . همچنین کف آن از pvc دولایه ی بادی تهیه شده که مقاومت محصول را در برابر ساییدگی در هنگام جابه جایی به طور چشمگیری افزایش داده است . شرکت jilong جهت راحتی هرچه تمام تر سرنشینان دو نشیمنگاه در آن تعبیه کرده است . همچنین تمام سطح نشیمنگاه این قایق بادی به صورت مواج طراحی شده تا در هنگام استفاده دچار خستگی نشوید . قایق بادی تفریحی جیلانگ دارای دو عدد پارو و اهرم ماهیگیری می باشد که با استفاده از آن ها می توانید بیش از پیش از این محصول لذت ببرید . علاوه بر این به همراه این قایق بادی یک طناب نجات نیز برای مواقع اضطراری و یا بستن قایق برای شما ارسال خواهد شد . با توجه به موارد ذکر شده این محصول بسیار کار آمد و با کیفیت بوده و همچنین قادر به تحمل وزن بسیار بالا می باشد . شما می توانید به وسیله ی پمپ دستی که این شرکت به همراه آن قرار داده است به راحتی این محصول را راه اندازی کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید . این محصول برای استفاده سه نفر طراحی شده است که می توانید از آن در انواع شرایط آب و هوایی اسفاده کنید ، این قایق بادی تفریحی با بهترین کیفیت و بیشترین کارایی به صورت اینترنتی و حضوری از نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس قابل خریداری می باشد .

 نوع  تفریحی
 طول  252 سانتی متر 
 عرض  125سانتی متر
 ارتفاع  40 سانتی متر 
 تحمل وزن  265 سانتی متر
 جنس بدنه  pvc برزنتی 
  پمپ  دارد 
 پارو  دارد 
 کد محصول jilong CB3000

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...