قایق بادی سه نفره با تکیه گاه

Ancheer 89901

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره با تکیه گاه از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس مرکز فروش محصولات بادی و  انواع قایق بادی در ایران .

قایق بادی سه نفره با تکیه گاه یکی از بهترین و فوق العاده ترین قایق های بادی مخصوص تمام سنین از جمله بزرگسالان بوده ، بدنه ی این محصول بادی ساخته شده از جنس PVC وینیل بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا از تحمل فشار خوبی نیز برخوردار است . این بدنه در قسمت خارجی خود رویه وینیل دولایه داشته که در صورت برخورد عادی اشیاء مختلف به آن نیز آسیبی نخواهد دید . همچنین قسمت داخلی بدنه نیز سبب می شود تا محل راحتی برای نشستن به ارمغان آورد . جنس اهرم های تعبیه شده در بدنه نیز از نوع پلاستیک فشرده می باشند . اما از ویژگی های خوب بدنه می توان به تحمل شرایط جوی مختلف و همچنین دما و فشار آب اشاره نمود . علاوه بر این در صورت آسیب دیدن نیز به کمک برچسب تعمیراتی که همراه قایق بادی می باشد ، قابل تعمیر خواهد بود . از کاربرد های دیگر این کالا می توان استفاده به عنوان قایق ماهیگیری ، تفریحات آبی و ورزش های ساده بر روی آب اشاره کرد . بدنه ی این محصول بادی دارای چهار اهرم مخصوص پارو می باشد که عمل پارو زدن را برای شما آسان تر می کند . این کالا دارای دو جفت پارو نیز می باشد . کف بادی این محصول سبب شده تا این قایق بادی قابلیت تحمل وزن بالایی داشته باشد و در برابر فشار ها بسیار مقاوم باشد . همچنین این شرکت یک طناب نجات ، برای راحتی بیش تر برای حمل و جا به جایی قایق بادی برای شما قرار داده است ، این محصول را می توانید به وسیله پمپ باد برقی دوکاره ای که همراه محصول برای شما ارسال شده است باد کنید . این محصول دارای یک تکیه گاه می باشد که برای بیش تر شما طراحی شده است که برای استراحت کردن می توانید از آن استفاده کنید همینطور این قایق دارای 48 ساعت مهلت تست نیز می باشد ، با مطالعه کردن دفترچه راهنما همراه کالا می توانید بهتر از این قایق بادی در برابر آسیب ها نگهداری کنید . در صورت تمایل برای خرید این قایق بادی می توانید آن را به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق فروشگاه آنلاین سنتر اینتکس خریداری کنید .

 نوع  تفریحی
 طول  259 سانتی متر
 عرض  213 سانتی متر
 ارتفاع  56 سانتی متر 
 تحمل وزن  220 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc وینیل 
 پمپ  دارد 
 پارو  دارد
 کد محصول Ancheer 89901

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...