قایق بادی سه نفره اینتکس

vilong 34432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
7,300,000
7,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره اینتکس محصولی با کیفیت و با دوام که توسط شرکت اینتکس برای سنین بزرگسال به بازارعرضه شده است . می توانید این محصول را از طریق سایت سنتر اینتکس خریداری کنید .

قایق بادی سه نفره اینتکس یک قایق حرفه ای است که مناسب برای استفاده در آب های آرام بوده و می تواند لحظات شاد و جذابی را برای شما به ارمغان آورد . شما بر روی بدنه اصلی این قایق یک عدد طناب نجات را مشاهده خواهید کرد که در صورت افتادن در داخل آب می توانید از طناب نجات استفاده کنید . از دیگر نکات مثبت این محصول در طراحی باید به داشتن نشیمنگاه آن اشاره کرد که به سادگی فرد می تواند بر روی آن نشسته و از تفریح آبی خود لذت ببرد . همچنین کف این قایق بادی هم به صورت بادی طراحی شده که نرمی و لطافت فوق العاده را برای شما خلق کرده است . همچنین باید به داشتن اهرم نگه دارنده پارو این محصول هم اشاره نمود که دارای کیفیت بالایی بوده و به سادگی پارو های شما در داخل آن قرار می گیرند . رویه این قایق ساخته شده از نوع PVC و برزنت بوده و بخش های کناری این محصول هم دقیقا هم جنس با رویه آن ساخته شده است . همینطور کف این کالا هم از PVC دو لایه بادی ساخته شده که از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد . در همین خصوص باید گفت که این محصول از استحکام و همچنین مقاومت خوبی برخوردار بوده و به سادگی هم آسیب نخواهد دید . این محصول دارای یک عدد پمپ باد دستی می باشد که با استفاده از آن به راحتی می توانید این کالا را راه اندازی کنید . این کالا را با بهترین کیفیت و کارایی با قیمتی مناسب می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس خریداری کنید . 

 نوع  تفریحی 
 طول  355 سانتی متر 
 عرض  169 سانتی متر
 ارتفاع  81 سانتی متر
 تحمل وزن  450 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc برزنتی
 پمپ   دارد 
 پارو دارد
 کد محصول  vilong 34432

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...