قایق بادی دو نفره سی هاوک

intex 68346

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره سی هاواک محصولی با برترین کیفیت و قیمتی مناسب با بدنه ای مقاوم در برابر پوسیدگی و ساییدگی ها ، قابل خرید از فروشگاه آنلاین سنتر اینتکس

قایق بادی دو نفره سی هاواک یکی از قایق های فوق العاده اینتکس از سری تفریحی می باشد که تا اکنون به دلیل کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب توانسته به فروش بالایی دست یابد . بدنه این قایق بادی به صورت کامل از رنگ سبز طراحی شده و بخش هایی از آن با خطوط زرد همراه شده تا تضاد رنگی زیبایی به همراه داشته باشد . بخش اصلی این قایق بادی از pvc برزنتی ساخته شده است که در عین انعطاف خوب برای حمل و نقل دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و در برابر آب و نور خورشید نیز صدمه ای نمیبیند ، همچنین کف آن از پی وی سی سه لایه ی بادی تولید شده که این امر سبب می شود ، کیفیت و مقاومت این محصول بیش از پیش افزایش یابد ، در بخش کناری این محصول دو عدد نگهدارنده پلاستیکی پارو قرار دارد که توسط آن و به راحتی می توانید پارو را درون آب حرکت دهید . همچنین کف این قایق بادی به صورت مواج طراحی شده است که از سر خوردن شما در قایق به خوبی جلوگیری می کند و همچنین باعث شده در مواقعی که به مدت طولانی از آن استفاده کردید بدنتان دچار خستگی نشود . این محصول دارای یک کیسه ی نگهدارنده ی اشیاء کوچک می باشد که می توانید وسایل کوچک و ضروری خود را در آن قرار دهید . همچنین این کالا دارای یک طناب نجات می باشد که می توانید در مواقع لزوم و یا حتی بستن قایق بادی از آن استفاده کنید ، این قایق بادی را می توانید توسط پمپ باد همراه کالا باد کرده و مورد استفاده قرار دهید . از دیگر مزیت های این محصول بادی می توان به اهرم ماهیگیری آن اشاره داشت ، در صورتی که قصد خرید یک قایق تفریحی با قیمت مناسب و طول عمر بالا را دارید پیشنهاد کارشناسان سنتر اینتکس به شما این کالای فوق العاده می باشد . 

 نوع  تفریحی
 طول  236 سانتی متر
 عرض  114 سانتی متر
 ارتفاع  41 سانتی متر
 تحمل وزن  200 کیلو گرم
 جنس بدنه  pvc برزنتی
 پمپ  دارد 
 پارو  دارد 
 کد محصول intex 68346

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...