قایق بادی دو نفره جیلانگ

Fishman 200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره جیلانگ محصولی با کیفیت و مناسب برای تفریح و ماهیگیری می باشد که به سبب استحکام بالای بدنه به یک محصول با کیفیت تبدیل شده است و قابل خریداری با قیمتی مناسب از سایت سنتر اینتکس می باشد .

قایق بادی دو نفره جیلانگ یکی از مناسب ترین قایق های بادی برای استفاده در سطح آب های آرام بوده که ساخته شده از PVC چند لایه می باشد ، دلیل استفاده از این جنس استحکام آن در برابر فشار و ضربه و همچنین انعطاف پذیری بالای آن می باشد . رویه ی این قایق از پی وی سی برزنتی بوده و بخش کناری این محصول نیز از همین جنس می باشد . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه بادی می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه این می باشد که تمامی وزن شما بر روی این بخش بوده و این محصول دارای تحمل وزن بالایی است ، نشیمنگاه این محصول نیز به صورت مواج می باشد که استفاده از آن برای شما لذت بخش تر خواهد بود و از خستگی بدنتان جلوگیری به عمل می آورد . بر روی بدنه ی این قایق بادی محل مخصوص برای قرار گیری پارو نیز وجود دارد که به کمک آن می توانید به آسانی پارو بزنید و حرکت کنید . بر روی بدنه ی این محصول نیز طناب نجات وجود دارد که می توانید در مواقع ضروری از آن استفاده کنید . دستگیره ی حمل نیز به حمل و نقل و جابجایی این محصول کمک بسزایی نموده است و می توانید به راحتی قایق را به محل مورد نظر کشیده و انتقال دهید . قسمت کف این محصل نیز به صورت باد شو می باشد که در هنگام استفاده نشیمنگاه نرمی را برای شما به ارمغان آورده و می توانید نهایت لذت را ببرید . این قایق بادی توسط یک پمپ باد در مدت زمان کوتاهی باد شده و می توانید از آن استفاده کنید . در صورت تمایل برای تهیه این قایق بادی تفریحی می توانید با شماره تماس های مربوطه تماس گرفته و یا محصول را از طریق سایت سنتر اینتکس سفارش دهید . 

 نوع  تفریحی
 طول  218 سانتی متر 
 عرض  110 سانتی متر
 ارتفاع  36 سانتی متر
 تحمل وزن  190 کیلوگرم
 جنس بدنه  PC دولایه برزنتی
 پمپ  دارد 
 پارو  دارد 
 کد محصول Fishman 200

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...