قایق بادی دو نفره تفریحی Solstice

Solstice 31600

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره تفریحی Solstice محصول با کیفیت و مناسب برای استفاده در استخر و آب های آرام می باشد . رویه مقاوم و وزن کم از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می رود .

قایق بادی دو نفره تفریحی Solstice محصول جدید و پر طرفدار شرکت Solstice می باشد که از این محصول نیز به دلیل داشتن کیفیت و مقاومت بالا می توان در آب های دریاچه ، رودخانه ، سد و حتی دریا نیز استفاده کرد . در دو طرف قایق دو حلقه برای قرار گیری پارو وجود داشته که پارو زدن را تا چند برابر ساده تر می کند به علاوه در هر طرف نیز محل هایی برای قرار گیری پارو تعبیه شده است . تمامی قسمت های بدنه این قایق از جنس PVC چند لایه بوده و ضخامت بیشتری در مقایسه با سایر محصولات بادی دارد . بدنه بیرونی این قایق از جنس PVC چند لایه برزنتی ضخیم بوده و کف آن از pvc چهار لایه بادی ساخته شده است که دو لایه آن در قسمت بالایی و دو لایه آن در قسمت پایینی قرار داده شده که مقاومت آن را در برابر فشار های بیش از دو نفر و بارهای همراه تضمین می کند . در حالت کلی می توان گفت که این محصول از طراحی استاندارد و خوبی بهره می برد و کیفیت آن در حد بسیار بالایی در مقایسه با سایر محصولات بادی می باشد . سطح نشیمنگاه این قایق بادی زیبا به صورت مواج طراحی شده است به همین منظور در استفاده های طولانی مانع از درد و یا خستگی می شود و همینطور در این قسمت دو صندلی بادی نیز وجود دارد ، همچنین در آن یک طناب نجات تعبیه شده که می توان در مواقع اضطراری از آن استفاده کرده و یا جهت بستن و نگه داشتن قایق بادی از آن بهره گرفت . علاوه بر این یک پمپ دستی نیز برای آن درنظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید به راحتی این قایق بادی زیبا را راه اندازی کرده و از آن لذت ببرید . قایق بادی تفریحی با بهترین کیفیت و بیش ترین کارایی به صورت اینترنتی و یا حضوری قابل خریداری از نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس می باشد . 

 نوع  تفریحی 
 طول  215 سانتی متر 
 عرض  110 سانتی متر
 ارتفاع  36 سانتی متر 
 تحمل وزن  190 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc دولایه برزنتی
 پمپ  دارد 
پارو  دارد 
 کد محصول Solstice 31600

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...