قایق بادی دو نفره بست وی RX 3000

bestway 61103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,655,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره بست وی RX 3000 یک محصول با کیفیت و مناسب برای استفاده برای ماهیگیری و همچنین تفریحات آبی تولید شده است . این محصول را با قیمت مناسب همواره می توانید از سایت سنتر اینتکس به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

قایق بادی دو نفره بست وی RX 3000 یکی دیگر از سری قایق های بادی تفریحی شرکت بست وی بوده که یکی از بهترین قایق های دو نفره تولید شده در بازار می باشد که نیاز شما را در امور مختلف بر طرف خواهد کرد . این قایق مناسب استفاده در دریاچه ، دریا ، رودخانه آرام و مواردی از این قبیل است . کناره های این قایق بادی دارای چهار حلقه پلاستیکی برای تسهیل در پارو زدن می باشد ، این محصول بست وی از بهترین و با کیفیت ترین مواد در  محصولات بادی ساخته شده است . رویه آن pvc برزنتی می باشد و مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه دارد . کناره این قایق بادی نیز از پی وی سی و بخش زیرین آن از 2 لایه پی وی سی ضخیم ساخته شده است تا در زمانی که فشار بیش از حد به آن وارد شود نیز استحکام آن را حفظ کند . از دسته های کناری قایق نیز برای جابه جا کردن قایق استفاده کنید و از کشیدن آن بر روی زمین جلوگیری کنید . همچنین این قایق بادی دارای اهرم نگهدارنده پارو می باشد که باعث سهولت در پارو زدن می شود . کف و قسمت زیرین این کالا به صورت موازی و مواج طراحی شده است به طوری که اگر برای مدت طولانی از محصول استفاده کردید دچار هیچ گونه کوفتگی نشوید و همین امر باعث رضایت بخشی بیشتر شما می شود . این کالا دارای یک پمپ باد دستی می باشد که برای باد کردن محصول می توانید از آن استفاده کنید و یا می توانید پمپ باد مورد نظر خود را از فروشگاه سنتر اینتکس سفارش داده تا در مدت زمان کم تری عمل پر کردن قایق بادی را انجام دهید . این کالا همراه یک طناب نجات ، برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما برای شما ارسال می شود و همچنین این محصول بادی دارای 48 ساعت مهلت تست نیز می باشد . برای خرید این قایق بادی تفریحی می توانید با شماره های موجو در سایت سنتر اینتکس تماس گرفته و پس از دریافت راهنمایی بیش تر ، محصول خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی تحویل بگیرید . 

 نوع  تفریحی
 طول  197 سانتی متر
 عرض  115 سانتی متر
 ارتفاع  36 سانتی متر
 تحمل وزن  120 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc برزنتی
 پمپ  دارد 
 پارو  ندارد
 کد محصول bestway 61103

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...