قایق بادی دو نفره اکسکروشن

intex 68318

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره اکسکروشن با قیمت مناسب و کیفیت بالا توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . خرید این قایق بادی به صورت حضوری و اینترنتی از طریق نمایندگی سنتر اینتکس میسر می باشد .

قایق بادی دو نفره اکسکروشن با توجه به طراحی زیبا و کیفیت بالای خود در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . بدنه ی این محصول از pvc برزنتی ساخته شده که این امر موجب افزایش مقاومت آن در برابر پوسیدگی در برابر نور خورشید می شود ، این بدنه در حدی مقاومت و کیفیت داشته که به راحتی در هر نوع شرایط جوی و همچنین آب های مختلف مانند دریاچه ها و حتی دریا قابل استفاده خواهد بود . همچنین کف آن از pvc دولایه ی بادی تهیه شده که مقاومت محصول را در برابر ساییدگی در هنگام جابه جایی به طور چشم گیری افزایش داده است . شرکت اینتکس جهت راحتی هرچه تمام تر سرنشینان یک نشیمنگاه تکیه گاه دار در آن تعبیه کرده است . همچنین تمام سطح نشیمنگاه این قایق بادی به صورت مواج طراحی شده تا در هنگام استفاده دچار خستگی نشوید . این قایق بادی تفریحی دارای دو عدد پارو و اهرم ماهیگیری می باشد که با استفاده از آن ها می توانید بیش از پیش از این محصول لذت ببرید . علاوه بر این محصول بادی یک طناب نجات نیز برای مواقع اضطراری و یا بستن قایق در آن قرار داده است . با توجه به موارد ذکر شده این محصول بسیار کارآمد و با کیفیت بوده و همچنین قادر به تحمل وزنی بسیار بالا می باشد . این کالا می تواند به دلیل داشتن طراحی مناسب ، ابعاد ، تحمل وزن و جنس بدنه با کیفیت از کاربرد های خوبی برخوردار باشد . می توانید از این محصول بادی برای جا به جایی بار ها ، با توجه به تحمل وزن این محصول ، نیز استفاده کنید . این محصول به دلیل قیمت ارزان خود ، فروش مناسبی نیز داشته است . در صورتی که قصد خرید این قایق بادی را دارید می توانید با انتخاب یکی از دو روش اینترنتی و حضوری آن را از فروشگاه سنتر اینتکس دریافت نمایید .

 نوع  تفریحی
 طول 241 سانتی متر
 عرض  145 سانتی متر
 ارتفاع  42 سانتی متر
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 جنس بدنه pvc برزنتی
 پمپ  دارد 
 پارو دارد 
 کد محصول  intex 68318

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...