قایق بادی جمینی 3 نفره کاسپین بست وی

bestway 65064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی جمینی 3 نفره کاسپین بست وی یک محصول با کیفیت و حرفه ای مناسب برای استفاده های مختلف و همچنین استفاده در دریا و یا آب های مواج و خروشان می باشد .

قایق بادی جمینی 3 نفره کاسپین بست وی یکی از با کیفیت ترین قایق های بادی تولید شده در دنیا می باشد که بسیاری از ارگان های دولتی و نظامی مانند نیروی دریایی از این قایق برای رفع نیاز های خود استفاده می کنند . قایق بادی Caspian بست وی یک قایق مستحکم و ضخیم می باشد که مناسب برای استفاده در دریا ، رودخانه ، برکه و یا حتی اقیانوس می باشد که بدنه این قایق از پی وی سی دولایه تهیه شده است که در داخل این پی وی سی از الیاف ابرشمی و برزنت نیز استفاده شده است و سبب بالا رفتن مقاومت محصول در برابر اشیاء نوک تیز و فشار شده است . به همراه این قایق بادی یک عدد پمپ باد بزرگ وجود دارد که عمل پر و یا تخلیه کردن قایق را انجام خواهد داد . پارو های آلومینیومی قرار داده شده در بسته بندی این قایق نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به کمک آن ها می توانید به راحتی قایق را به حرکت درآورید . این قایق بادی بست وی را می توانید از فروشگاه معتبر اینتکس سنتر ، نمایندگی فروش محصولات بادی تهیه کنید . 

نوع : حرفه ای
طول : 270 سانتی متر 
عرض : 137 سانتی متر
ارتفاع : 37 سانتی متر
تحمل وزن : 380 کیلوگرم
جنس بدنه :‌پی وی سی برزنتی
جنس کف : پی وی سی برزنتی بادشو و فایبرگلاس
پارو : دارد
پمپ باد : دارد
سایر ویژگی ها :‌دارای فایبرگلاس ، اهرم نگهدارنده پارو ، طناب نجات

عالیه

1877 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...