قایق بادی تفریحی 5 نفره

Bris-120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی تفریحی 5 نفره محصولی با کیفیت مناسب برای استفاده های تفریحی و یا ماهیگیری با قیمت مناسب و ابعاد استاندارد ، مناسب برای استفاده در دریا ، رودخانه و یا استخر

قایق بادی تفریحی 5 نفره یکی از قایق های فوق العاده تفریحی می باشد که تا اکنون به دلیل کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب توانسته به فروش بالایی دست یابد . بدنه این قایق بادی به صورت کامل از رنگ نارنجی طراحی شده و بخش هایی از آن با خطوط مشکی همراه شده تا تضاد رنگی زیبایی به همراه داشته باشد . بخش اصلی این قایق بادی از pvc برزنتی ساخته شده است که با داشتن انعطاف خوب برای حمل و نقل دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و در برابر آب و نور خورشید نیز صدمه ای نمیبیند ، همچنین کف آن از پی وی سی سه لایه ی بادی تولید شده که این امر سبب می شود ، کیفیت و مقاومت این محصول بیش از پیش افزایش یابد ، همچنین کف این قایق بادی به صورت مواج طراحی شده است که از سر خوردن شما در قایق به خوبی جلوگیری می کند و همچنین باعث شده در مواقعی که به مدت طولانی از آن استفاده کردید بدنتان دچار خستگی نشود ، همینطور این محصول دارای سه نشیمنگاه بادی نیز می باشد  . این کالا دارای یک طناب نجات می باشد که می توانید در مواقع لزوم و یا حتی بستن قایق بادی از آن استفاده کنید ، این قایق بادی را می توانید توسط پمپ باد همراه کالا باد کرده و مورد استفاده قرار دهید . از دیگر مزیت های این محصول بادی می توان به دستگیره حمل آن اشاره داشت ، که به وسیله آن می توانید به راحتی قایق را جا به جا کنید . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد ، برای خرید این قایق بادی می توانید آن را از طریق سایتسنتر اینتکس سفارش داده و خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید . 

نوع  تفریحی
 طول  430 سانتی متر
 عرض  350 سانتی متر 
 ارتفاع 183 سانتی متر 
 تحمل وزن  550 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc برزنتی
 پمپ  دارد 
 پارو  ندارد 
 کد محصول Bris-120

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...