قایق بادی تفریحی دو نفره

gh 89109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی تفریحی دو نفره مناسب برای استفاده در داخل سد و دریا با جنس بدنه بسیار مستحکم و مقاوم در برابر موج های دریا برای استفاده 2 نفر ، ارسال رایگان به تمام نقاط کشور ، خرید از طریق سایت سنتر اینتکس

قایق بادی تفریحی دو نفره محصولی با کیفیت و محبوب می باشد که می تواند در ماهیگیری نیز مورد استفاده قرار بگیرد که با داشتن بدنه ای از جنس پی وی سی دولایه ، توانسته است کیفیت بالایی را در اختیار شما قرار بدهد . رویه این محصول از پی وی سی تشکیل شده است و در برابر فرسایش و تغییر ظاهر در برابر نور خورشید و یا آب و هوای مختلف مقاوم می باشد . کف این قایق بادی دو نفره نیز از پی وی سی دولایه بادی تشکیل شده است و در برابر فشار و ضربه نیز مقاوم می باشد . در بخش کناری این محصول محلی برای قرارگیری پارو تعبیه شده است که از افتادن پارو به داخل آب جلوگیری خواهد نمود . به همراه این قایق بادی نیز یک طناب نجات وجود دارد که در مواقع اضطراری می تواند به کمک شما بیاید . همچنین این محصول دارای کیسه مخصوص حمل وسایل بوده که می توانید با خیالی آسوده اشیاء مورد نیاز خودرا به همراه داشته باشید . از دیگر امکانات این قایق بادی زیبا می توان به اهرم ماهیگیری و لازم به ذکر است که دو عدد پارو برای این محصول در نظر گرفته شده است که دیگر احتیاجی به تهیه ی آن نخواهید داشت . سطح نشیمنگاه آن نیز به صورت مواج طراحی شده تا در استفاده های طولانی مدت دچار کوفتگی یا خستگی نشوید . این محصول از امکانات و کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و قادر به تحمل وزن بالایی می باشد . برای خرید این محصول می توانید آن را از طریق سایتسنتر اینتکس سفارش دهید . 

 نوع  تفریحی ، ماهیگیری
 طول  191 سانتی متر
 عرض  121 سانتی متر 
 ارتفاع  36 سانتی متر 
 تحمل وزن  145 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc دولایه برزنتی
 پمپ  دارد 
 پارو  دارد 
 کد محصول  gh 89109

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...