قایق بادی تفریحی اینتکس

A100106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی تفریحی اینتکس محصولی با جنس بدنه بسیار مستحکم و مقاوم در برابر موج های دریا برای استفاده سنین بزرگسال با قیمتی مناسب ، قابل خرید از سایت سنتر اینتکس

قایق بادی تفریحی اینتکس یکی از جدیدترین قایق های بادی تفریحی این شرکت بوده که در مدل 2 نفره برای سنین برزگسال تولید شده است . این قایق بادی ارزان قیمت ساخته شده از جنس PVC برزنتی بوده که ضخامت خوبی برخوردار است ، ضخامتی که باعث شده تا استفاده از این محصول را در انواع آب های آرام امکان پذیر باشد . بخش بدنه و رویه ی این محصول نیز از پی وی سی دولایه برزنتی می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه برزنتی استحکام آن در برابر فشار و ضربه زیاد و همچنین ضربه های شدید آب و موج های آن می باشد که می توانید با خیال راحت و آسوده از آن استفاده کنید . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه باد شو می باشد که استحکام بالایی نیز در برابر فشار و ضربه دارد . باد شدن قسمت نشیمنگاه و کف این محصول به نرمی و راحتی این قایق نیز کمک بسزایی کرده است . روی بدنه ی این قایق دو قسمت مخصوص برای قرار گیری پارو نیز مشاهده می کنید که به کمک آن عمل پارو زدن برای شما آسوده خواهد شد . طناب نجات همراه این محصول نیز می تواند در مواقع ضروری به کمک شما بیاید و نگرانی های شما را رفع کند . همچنین این محصول دارای کیسه مخصوص حمل وسایل بوده که می توانید با خیالی آسوده اشیاء مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید . از دیگر امکانات این قایق بادی زیبا می توان به اهرم ماهیگیری اشاره نمود .این قایق بادی تفریحی را می توانید به کمک پمپ باد همراه کالا به راحتی در زمان 4 دقیقه پر کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که در صورت وجود مشکل ، تعویض و یا تعمیر می شود . هم اکنون می توانید این محصول را از طریق سایت سنتر اینتکس ، تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کنید .

 نوع  تفریحی
 طول  366 سانتی متر
 عرض  168 سانتی متر 
 ارتفاع  43 سانتی متر
 تحمل وزن  455 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc برزنتی 
 پمپ  دارد 
 پارو   دارد 
 کد محصول  A100106

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...