قایق بادی اکسپلورر 300

intex 58318

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسپلورر 300 از جمله قایق های با کیفیت تفریحی می باشد که با جنس بدنه ی مقاوم و قیمت مقرون ، با کیفیت فوق العاده قابل خریداری از فروشگاه سنتر اینتکس می باشد .

 قایق بادی اکسپلورر 300 یکی از سری قایق های بادی تفریحی ، سبک و مقرون به صرفه شرکت intex برای استفاده در انواع آب های آرام می باشد ، رویه ی این محصول از پی وی سی طرح چرم تولید شده که به کیفیت محصول افزوده است . جنس کناره های آن نیز از پی وی سی طرح چرم بوده که علاوه بر استحکام ، موجب زیبایی هرچه تمام تر آن نیز می شود ، بدنه ای ضخیم که لایه بیرونی آن را سه لایه روکش PVC تشکیل داده است . در حالت کلی این بدنه به خوبی در برابر شرایط جوی مختلف ، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت کرده و در صورت برخورد عادی به شی یا سنگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . البته یکی از بهترین ویژگی های بدنه این محصول قابلیت تعمیر آن می باشد که به واسطه برچسب تعمیرات همراه کالا امکان پذیر است . علاوه بر این ، قسمت کف نیز به صورت دو لایه pvc طراحی شده تا استحکام آن را افزایش دهد ، همچنین تحمل وزن این محصول بادی بالا می باشد به طوری که 3 نفر می توانند از آن استفاده کنند . این قایق بادی تفریحی دارای اهرم نگهدارنده ی پارو بوده که مانع از افتادن آن در آب می شود و می توانید در مواقعی که نیاز به پارو ندارید از آن استفاده کنید . همچنین شرکت اینتکس برای راحتی بیشتر شما برای جابه جایی این قایق بادی یک طناب نجات در آن قرار داده است ، که با استفاده از آن می توان قایق بادی را به راحتی حرکت داد و نیز در مواقع اضطراری از آن استفاده کرد ، این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد برای خرید این محصول بادی می توانید آن را از دو روش اینترنتی ، و یا حضوری از طریق فروشگاه سنتر اینتکس تهیه کنید .

 نوع  تفریحی
 طول  211 سانتی متر
 عرض  117 سانتی متر
 ارتفاع  41 سانتی متر
 تحمل وزن  160 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc طرح چرم
 پمپ  دارد 
 پارو  دارد
 کد محصول intex 58318

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...