صندلی شنی گرد با رویه مخملی

bestway 43812

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی گرد با رویه مخملی از سری صندلی های شنی گرد و دایره ای شکل است که می توانید آن را با قیمت مناسب تهیه کنید ، این محصول توسط شرکت بست وی تولید شده و کیفیت بسیار بالایی دارد ، این محصول بسیار زیبا و شیک می باشد . قادر است تا یک فرد را با هر وزنی بر روی خود جای دهد بدون اینکه آسیبی ببیند . این محصول دارای ویژگی های بسیار زیاد دیگری است که در قسمت توضیحات آورده شده است .

صندلی شنی گرد با رویه مخملی برند بست وی با بهترین کیفیت در سال گذشته تولید و روانه بازار شد ، این محصول از نظر ظاهری بسیار زیبا و شیک است ، رنگ آن طوسی بوده و دارای یک جیب در کنار خود است ، این جیب که بر زیبایی صندلی شنی افزوده است باعث شده تا وسایلی را در داخل آن قرار دهید . طراحی و آرگونومی ساخت این محصول به صورت دایره ای می باشد ، قسمت نشیمنگاه صندلی شنی به صورت فرو رفته و گود ساخته شده است تا افراد بتوانند به راحتی بر روی صندلی شنی خود بنشینند . شاید در ظاهر این صندلی شنی طبی و آرگونومیک به نظر نیاید اما با نشستن بر روی آن می توانید به آرگونومیک بودن و فرم پذیری بالای صندلی پی ببرید ، همانطور که گفته شد این صندلی شنی حالت پذیر است و می تواند به خوبی فرم بدن افراد را متناسب با آناتومی فرد به خود بگیرد . ابعاد صندلی شنی همانطور که در قسمت ابعاد و مشخصات آورده شده است ، می تواند فضای ایده آل را برای بزرگسالان نیز فراهم کند . رویه ای صندلی شنی از پارچه مخملی با خاصیت ضد تعریق ساخته شده و محتوای داخلی آن از یونولیت های خرد شده با قبلیت شارژ مجدد ساخته شده است . شما می توانید این محصول مناسب را با قیمت خوب از فروشگاه سنتر اینتکس و با ضمانت دو ساله خریداری کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...