صندلی شنی چرمی راحتی

bestway 43797

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
2,520,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی چرمی راحتی با طراحی ویژه و زیبا ، از کیفیتی بالا و ایده آل برخوردار می باشد . جنس رویه ی این محصول پرطرفدار از چرم مصنوعی بوده که موجب افزایش زیبایی ، انعطاف و مقاومت محصول شده است .

صندلی شنی چرمی راحتی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با طراحی خاص و ویژه خود نظر علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است . جنس رویه ی آن از چرم مصنوعی بوده که علاوه بر زیبایی موجب افزایش انعطاف و کیفیت محصول شده است . همچنین این محصول از دوخت بسیار محکمی برخوردار بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار های وارده از خود به نمایش گذاشته است . مواد تشکیل دهنده ی آن نیز از یونولیت خرد شده می باشد . به همین منظور از انعطاف بالایی برخوردار بوده و به راحتی شکل می گیرد . همچنین در قسمت زیرین این صندلی شنی یک زیپ وجود دارد که با استفاده از آن ، محتویات داخل محصول به راحتی قابل تعویض بوده و یا می توان آن را افزایش داده و یا از حجم آن کاست . این محصول بسیار با کیفیت و مقاوم می باشد و مناسب استفاده افراد با هر گروه سنی بوده و قادر به تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد . لازم به ذکر است این محصول زیبا و متفاوت را می توان با خیالی آسوده مورد شستشو قرار داد . صندلی شنی چرمی راحتی با بهترین کیفیت و کارایی ، به صورت حضوری و یا اینترنتی قابل خریداری از نمایندگی مرکزی اینتکس می باشد که میتوانید خریدی آسوده را با ما تجربه کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...