صندلی شنی راحتی چرمی

bestway 43757

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی راحتی چرمی به همراه قیمت ارزان مناسب برای استفاده در محیط های خانگی برای پذیرایی و همچنین اتاق های خواب ، جنس رویه این صندلی شنی از نوع چرم مصنوعی و همچنین مواد داخلی تشکیل دهنده آن از نوع فوم مخصوص خرد شده می باشد و قابلیت تعویض را به راحتی دارند . وزن این صندلی شنی 6 کیلو گرم است و به راحتی توسط دستگیره ای که دارد قابل جا به جایی می باشد ، همچنین ضمانت دو ساله برای این صندلی شنی وجود دارد و می توانید از مشاورین فروشگاه سنتر اینتکس نهایت بهره را در صورت بروز مشکل ببرید .

صندلی شنی راحتی چرمی بست وی یکی دیگر از پیشنهادات ویژه فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که با تخیف عرضه شده است و دارای رنگبندی های متنوع و زیبایی نیز می باشد . این صندلی شنی با توجه به رنگبندی بالایی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی باشد زیرا به راحتی می توانید رنگ دلخواه خود را سفارش داده و آن را به نوعی با لوازم خانه ست نمایید . جنس رویه صندلی های شنی یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که به هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . در بخش رویه این صندلی شنی از چرم مصنوعی با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . این صندلی شنی دارای مواد داخلی از نوع فوم خرد شده است که به تراکم بالا درون آستر داخلی قرار گرفته اند و انعطاف پذیری ایده آلی را فراهم کرده اند تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . این صندلی شنی دارای وزن 6 کیلو گرمی و همچنین قابلیت تحمل وزن 150 کیلو گرمی می باشد و یکی از مهمترین ویژگی های آن برخورداری از ضمانت دو ساله نمایندگی سنتر اینتکس می باشد . اگر خواهان خرید صندلی شنی راحتی چرمی هستید همین حالا می توانید از طریق سایت اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و یا با مشاورین ما تماس بگیرید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...